تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37185.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

موبایل اقتصادی آلکاتل 5 با مشخصاتی شبیه به یک پرچمدار معرفی شد

یک موبایل اقتصادی معمولاً موبایلی است که کمتر از 300 دلار قیمت دارد و به تناسب همین قیمت گذاری، از مشخصات نه چندان تحسین برانگیزی مثل نمایشگر کم رزولوشن بهره می برد. اما آلکاتل اخیراً ...

یک موبایل اقتصادی معمولاً موبایلی است که کمتر از 300 دلار قیمت دارد و به تناسب همین قیمت گذاری، از مشخصات نه چندان تحسین برانگیزی مثل نمایشگر کم رزولوشن بهره می برد. اما آلکاتل اخیراً از اسمارت فونی اقتصادی رونمایی کرده که نه تنها با تمام همتایان خود فرق دارد، بلکه گویی می خواهد پرچمداری با برچسب قیمت یک اقتصادی باشد.

پیش از هر چیز، موبایل آلکاتل 5 اگرچه از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پلاستیک ساخته شده و در تصاویر ممکن است اندکی بی کیفیت به نظر برسد اما در دنیای واقعی چنین شمایلی ندارد. با بدنه ای اندک خمیده و نسبتاً باریک، آلکاتل 5 یکی از بهترین موبایل های پلاستیکی موجود در بازار به حساب خواهد آمد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

نمایشگر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 5.7 اینچی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آلکاتل 5 از نوع IPS است و با نسبت ابعاد 18:9، رزولوشن 1440x720 را به نمایش در می آورد. یکی از مهم ترین ویژگی های این اسمارت فون تازه، حاشیه اندکی است که در کناره ها و بخش زیرین نمایشگر به چشم می خورد؛ با این حال، بخش بالایی نمایشگر هنوز حاشیه ای عریض دارد که البته با توجه به قیمت گذاری و قشر هدف آلکاتل 5، به هیچ وجه نقطه ضعف نیست.

از نظر مشخصات داخلی، آلکاتل 5 از چیپست هشت هسته ای MT6750 مدیاتک، 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. دوربین اصلی دستگاه، از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سنسوری 12 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 بهره می برد و گذشته از فلاش LED، به قابلیت های - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مختلفی مانند لرزشگیر الکترونیکی تصویر و فیلم برداری اسلو موشن مجهز است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

برخلاف دوربین اصلی، دوربین سلفی از نوع دوگانه بوده و سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی دارد که می توانند سلفی های با افکت های جالب به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ثبت برسانند، اما نکته قابل توجه اینست که هر دو سنسور، فوکوسی ثابت دارند. در نهایت نیز سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی آلکاتل 5 تعبیه شده و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، سوخت رسانی به دستگاه را برعهده دارد.

آلکاتل 5 قرار است به زودی در دو رنگ مشکی متالیک و طلایی متالیک، روانه بازار برخی کشورها شود و قیمت بسیار رقابتی 230 یورو (برابر با 280 دلار) برایش در نظر گرفته شده که با توجه به مشخصات سخت افزاری، آن را به دیوایسی ایده آل برای افرادی که بودجه محدودی دارند تبدیل می کند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone