تعمیرات یخچال نیکسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37196.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گام بزرگ HyperloopTT برای برقراری حمل و نقل فوق سریع در آمریکا

چند وقتیست که شرکت Hyperloop Transportation Technologies قدم‌های بزرگی در راستای سفر‌های درون ایالتی آمریکا برداشته است. این کمپانی که به اختصار HyperloopTT هم خوانده می‌شود، یکی از دو شرکتیست که به دنبال ساخت سامانه ...

چند وقتیست که شرکت Hyperloop Transportation Technologies قدم‌های بزرگی در راستای سفر‌های درون ایالتی آمریکا برداشته است. این کمپانی که به اختصار HyperloopTT هم خوانده می‌شود، یکی از دو شرکتیست که به دنبال ساخت سامانه حمل و نقل فوق سریع هایپرلوپ بوده و اخیراً قراردادی به ثبت رسانده که می‌تواند عصر جدیدی برای سفر‌های درون ایالتی آمریکا به ارمغان آورد.

بر اساس این قرارداد که میان شرکت یاد شده، اداره‌ی حمل و نقل ایالت ایلینوی و نهاد‌های مربوطه در اوهایو ثبت شده، قرار است HTT تحقیقاتی در رابطه با امکان طراحی‌های چنین سیستمی در این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ایالات‌ انجام دهد. در حال حاضر با توجه به اظهارنظرهای کمپانی یاد شده به نظر می‌رسد که این تحقیقات به مرحله‌ی جدیدی رسیده است.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

این دو ایالت چندیست به پیاده سازی حمل و نقل بر اساس فناوری هایپرلوپ علاقه نشان می دهند. به همین دلیل است - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که قانونگذاران اوهایو ابتکار عمل را بدست گرفته و یک پلتفرم جمع سپاری برای شروع چنین تحقیقاتی ایجاد کنند. تنها چند ماه پس از این اتفاق، HTT با همکاری نهاد‌های نظارتی ایالات اوهایو و ایلینوی موفق شد که یک درخواست رسمی برای تخصیص - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بودجه به احداث هایپرلوپ به کاخ سفید ارسال کند. «دیرک البورن» مدیرعامل HyperloopTT در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این باره می‌گوید:

قوانین، بزرگترین مانع پیشرفت پیاده سازی سیستم هایپرلوپ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هستند. با - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این حال ما می‌خواهیم که اولین همکاری خصوصی و عمومی را رقم زده تا بتوانیم حمل و نقل بر اساس این فناوری را به آمریکا بیاوریم. با قرارداد ثبت شده‌ی جدید ما موفق شده‌‌ایم که با شرکت‌های پیشرو و خلاق در صنعت و دولت در راستای تحقق اهدافمان همکاری کنیم.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

البته HTT اولین شرکتی نیست که به دنبال ایجاد شبکه‌ی حمل و نقل  فوق سریع هایپرلوپ است. هایپرلوپ وان نیز اعلام کرده که قصد دارد یک مسیر میان شیکاگو، کلمبوس و پیتزبور ایجاد کند. به گفته‌ی مسئولان این شرکت، مسیر یاد شده یکی از ۱۰ پروژه این کمپانی در حوزه‌ی حمل و نقل این چنینی خواهد بود با این حال - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نظر می‌رسد که HTT  کمی از شرکت یاد شده جلوتر است چرا که به باور محققان پروژه‌ی هایپرلوپ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - HTT بین کلیولند و شیکاگو، مرحله تحقیقاتی این پروژه بین ۶ تا ۱۲ ماه طول خواهد کشید و پس از آن عملیات احداث در کوتاه ترین زمان ممکن - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آغاز می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone