تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37201.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک به مشکل نرم‌افزاری سیستم احراز هویت دو مرحله‌‌ای‌اش اعتراف کرد

فیسبوک مانند تمامی شبکه‌های اجتماعی در راستای آسوده کردن خیال کاربرانش چند سالی است که از احراز هویت دو مرحله‌‌ای استفاده می کند اما اخیراً کاربران این شبکه‌ی اجتماعی از مزاحمت‌هایی که ابزار یاد شده ...

فیسبوک مانند تمامی شبکه‌های اجتماعی در راستای آسوده کردن خیال کاربرانش چند سالی است که از احراز هویت دو مرحله‌‌ای استفاده می کند اما اخیراً کاربران این شبکه‌ی اجتماعی از مزاحمت‌هایی که ابزار یاد شده برایشان به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وجود آورده به ستوه آمدند. حال مدیر امنیتی فیسبوک در این زمینه اعتراف کرده که این مزاحمت‌ها اشکالاتی نرم‌افزاری بوده‌اند و قرار است تا چند روز آینده برطرف شوند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی

احراز هویت دو مرحله‌‌ای، در واقع یک اقدام امنیتی است که به واسطه‌ی آن، هر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کاربر برای ورود به حساب خود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - علاوه بر نام کاربری و اسم رمز، نیاز دارد که از طریق ایمیل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یا پیامک هویتش تایید شود اما این پروسه در فیسبوک چند وقتی است که به مشکل برخورده و کاربران میلیاردی‌ خود را با اعلانات متمادی‌ بیشمارش، دچار مشکل کرده است.

هفته‌ی گذشته کاربران فیسبوکی که با استفاده از شماره موبایل خود، روند احراز هویت دو مرحله‌ای را طی می‌کردند، با اعلان‌های بسیار زیادی روی تلفن‌همراهشان مواجه شدند. از این رو بسیاری از کاربران به این اتفاق عکس العمل نشان داده و با انتشار مطالب زیادی، اعتراضشان را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به گوش مسئولان فیسبوک رساندند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی

کارشناسان امنیتی این اعلانیه‌های پیامکی بیشمار را نقد کرده و معتقدند که می‌تواند کاربران را در استفاده از احراز هویت دو مرحله‌‌ای دلسرد کند. حال مدیر امنیتی فیسبوک با انتشار مطلبی خاطرنشان نمود که این اتفاق اشکالی نرم‌افزاری بوده و قرار است - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تا چند روز آینده با تلاش‌های این شرکت برطرف - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شود. «آلکس ستاموس» در این باره می‌گوید:

ما مسلماً - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمی‌‌خواهیم که مردم این ویژگی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - امنیتی مطلوب را به علت ترس از دریافت اعلان‌های بی‌شمار، کنار بگذارند. از این رو ما تلاش می‌کنیم افرادی که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از این ویژگی استفاده می‌کنند، اعلان غیر امنیتی دریافت نکنند مگر آنکه خودشان درخواست کرده باشند.

همچنین وی باور دارد احراز هویت دو مرحله‌‌ای با استفاده از پیامک به علت همه گیر شدن تلفن‌های هوشمند و امکان استفاده از روش های جایگزین، دیگر پر استفاده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نیست و باید راه حل جدید و نوینی در این رابطه طراحی شود که بتواند از تمام ویژگی این موبایل‌ها استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone