تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37204.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

زمان و مکان احتمالی برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل مشخص شد

کمپانی اپل هرساله همایشی را تحت عنوان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) برگزار کرده و در آن محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود را با توسعه دهندگان در میان گذاشته و از آینده پلتفرم ...

کمپانی اپل هرساله همایشی را تحت عنوان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) برگزار کرده و در آن محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود را با توسعه دهندگان در میان گذاشته و از آینده پلتفرم های نرم افزاری اش می گوید.

این کمپانی هنوز مکان یا تاریخ برگزاری این کنفراس را در سال جاری اعلام نکرده اما برخی منابع آگاه اطلاعاتی را در این باره افشا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلاردشت استان مازندران - کرده اند.

WWDC بین سال های 2003 تا 2016 در «موسکون سنتر» سانفرانسیسکو برگزار می شد اما سال گذشته «کانوکشن سنتر» سن خوزه میزبانی آن را بر عهده داشت و حالا یکی از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلاردشت استان مازندران - منابع آگاه مدعی شده که همین مرکز به عنوان میزبان WWDC 2018 انتخاب شده است.تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلاردشت استان مازندراناین رویداد در سال های گذشته در خرداد ماه برگزار شده و با نگاهی به تقویم مراسمات رزور شده در کانوکشن سنتر می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلاردشت استان مازندران - توان تاریخ برپایی WWDC را حدس زد:

  • کنفرانس O'Reilly Velocity: از 21 تا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلاردشت استان مازندران - 24 خرداد ماه
  • DataWorks Summit and Hadoop Summit : از 27 تا 31 خرداد
  • کنفرانس و نمایشگاه سنسورها: از 5 تا 7 تیر

با توجه به این تقویم تنها بازه زمانی رزرو نشده 14 تا 18 خرداد ماه است که احتمالا مصادف با برگزاری کنفرانس توسعه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلاردشت استان مازندران - دهندگان اپل خواهد بود.

انتظار می رود کمپانی کوپرتینویی در این رویداد از iOS 12 و macOS 10.14، نسخه های بعدی watchOS و tvOS و مدل جدیدی از آیپد پرو رونمایی خواهد کرد که احتمالا از دوربین TrueDepth، Face ID, نمایشگر لبه تا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلاردشت استان مازندران - لبه و بریدگی مشابه با آیفون X برخوردار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلاردشت استان مازندران - باشد.

علی رغم قیمت بالای بلیط - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلاردشت استان مازندران - 1599 دلاری WWDC تعداد متقاضیان آنقدر زیاد است که اپل برای تعیین شرکت کنندگان ناچار به قرعه کشی می شود که در  WWDC 2017 حدود 5 هزار توسعه دهنده و هزار مهندس خوش شانس این فرصت را به دست آوردند.

وب سایت دیجیاتو در سال های گذشته این رویداد را به صورت زنده پوشش داده و امسال نیز همین برنامه را در دستور خود قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone