تعمیرات یخچال سیلور در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37208.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

قیمت احتمالی گلکسی S9 در بازار اروپا مشخص شد

یکی از افشاگران شناخته شده صنعت موبایل با نام «رولاند کوانت» (Roland Quandt) در پستی توییتری قیمت عرضه گلکسی S9 و S9 پلاس با حافظه 64 گیگابایت را در نروژ اعلام کرده است: بابت واحدهای ...

یکی از افشاگران شناخته شده صنعت موبایل با نام «رولاند کوانت» (Roland Quandt) در پستی توییتری قیمت عرضه گلکسی S9 و S9 - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پلاس با حافظه 64 گیگابایت را در نروژ اعلام کرده است:

بابت واحدهای نروژی عذر می خواهم اما گلکسی S9 با حافظه 64 گیگابایت 8790 کرون و نسخه پلاس آن با حافظه مشابه 9790 کرون قیمت خواهد - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - داشت. قیمت این اسمارت فون - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ها که در رنگ های مشکی، بنفش یاسی و آبی مرجانی عرضه می شوند، نسبت به گلکسی S8 بین 1200 - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تا 1300 - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کرون افزایش یافته است.

دلیل کوانت برای - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خودداری از تبدیل این قیمت ها به دلار احتمالا تاکید بر قیمت آنها در نروژ بوده چرا که بهای عرضه اسمارت فون ها در کشورهای مختلف متغیر بوده و در این میان برزیل، ایتالیا و نروژ از کشورهایی محسوب می شوند که شهروندان آنها ناچار به پرداخت بهای بیشتری هستند. در جدول زیر بهای دو مدل آیفون X در کشورهای مختلف ارائه شده است:

تعمیرات یخچال سیلور در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیبرای مثال در برزیل بهای آیفون X تقریبا دو برابر آن در آمریکا است، البته این کشور آمریکای جنوبی یک استثنا است و در نروژ این قیمت به 1396 دلار محدود می شود.

بنابرین طبیعی است که در این کشور ثروتمند و غنی از منابع طبیعی قیمت گلکسی S9 معادل 1128 دلار و S9 پلاس 1256 دلار باشد.

با یک تناسب ساده بر اساس تفاوت قیمت آیفون 10 در نروژ و آمریکا می توان قیمت نسبی پرچمدارهای سامسونگ را در ایالات متحده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برآورد کرد. بر این اساس گلکسی S9 در آمریکا باید حدود 811 دلار و گلکسی S9 پلاس 903 دلار قیمت داشته باشند.

کوانت در توییت خود به افزایش 150 تا 167 دلاری قیمت پرچمدارهای سامسونگ نسبت به مدل های 2017 نیز اشاره کرده که به معنی افزایش حداقل 100 دلاری آنها در آمریکا خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone