تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37199.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

منبع نزدیک به سامسونگ بسیاری از مشخصات گلکسی اس 9 را تایید کرد

انجمن ردیت اخیرا میزبان جلسه پرسش و پاسخی با یکی از کاربران بوده که ادعا می کند برای 20 دقیقه موبایل گلکسی اس 9 سامسونگ را در اختیار داشته و به سوالات دیگر کاربران درباره ...

انجمن ردیت اخیرا میزبان جلسه پرسش و پاسخی با یکی از کاربران بوده که ادعا می کند برای 20 دقیقه موبایل گلکسی اس 9 سامسونگ را در اختیار داشته و به سوالات دیگر کاربران درباره پرچمدار بعدی سامسونگ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پاسخ داده است. بسیاری از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، با اخبار و شایعات قبلی سازگاری دارند اما باید این موضوع را نیز در نظر داشت که هیچ راهی برای تایید صحت آنها وجود ندارد.

پیش از هر چیز، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - طراحی دستگاه ظاهراً - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شباهت بسیاری به اس 8 و رندرهای افشایی دارد و پرچمدار تازه سامسونگ قرار نیست قطورتر از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سابق باشد. وزن دستگاه هم در دست کاملاً به اس 8 شباهت دارد و تنها تفاوت چشمگیر در طراحی، محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت است - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که این بار به زیر دوربین اصلی منتقل شده.

کیفیت صدای اسپیکرها با «بهبودی چشمگیر» نسبت به اس 8 همراه بوده اما گزینه صدای فراگیر کاملاً «تقلبی» است و تفاوتی ایجاد نمی کند

از دیگر نکات تایید شده درباره اس 9 می توان به اسپیکر دوگانه در بخش زیرین نمایشگر اشاره کرد و ضمناً سامسونگ هنوز تصمیم به حذف جک 3.5 میلی متری هدفون نگرفته است. کاربر ردیت می گوید که کیفیت صدای اسپیکرها با «بهبودی چشمگیر» نسبت به اس 8 همراه بوده اما گزینه صدای فراگیر کاملاً «تقلبی» است و تفاوتی ایجاد نمی کند.

گذشته از چیپست قدرتمند، احتمالاً یکی از مهم ترین دلایل خرید گلکسی اس 9 دوربین آن باشد - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که از گشودگی دهانه لنز متغیر بهره می برد و به گفته این منبع قادر به تصویربرداری 4K با 60 فریم، تصویربرداری 720p با 480 فریم و تصویربرداری 1080p با 240 فریم است. متاسفانه اشاره ای به حالت تصویربرداری 1000 فریم نشده اما گلکسی اس 9 مورد آزمایش، نسخه آمریکایی مجهز به اسنپدراگون 845 بوده و ممکن است اوضاع برای مدل بین المللی متفاوت باشد.

از نظر دوربین جلو نیز این شخص می گوید سامسونگ قصد دارد پس از عرضه گلکسی اس 9، مانور تبلیغاتی زیادی روی قابلیت 3D Emoji بدهد که همتایی برای انیموجی های اپل در آیفون X به حساب می آید. بنابراین کاربران قادر به ساخت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - یک آواتار و سپس کنترل حالات صورت آن هستند. در نهایت باید یکبار دیگر افزود که هیچ یک از این مشخصات به صورت رسمی تایید نشده اند و برای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تاییدیه سامسونگ، باید تا روز ششم اسفند و مراسم معارفه گلکسی اس 9 منتظر ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone