تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37193.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات گلکسی تب S4 در پایگاه بنچمارک GFXBench رؤیت شد

این روزها طرفداران سامسونگ بی صبرانه منتظر رونمایی از گلکسی S9 و S9 پلاس در کنگره جهانی موبایل هستند، غافل از اینکه کمپانی کره ای ممکن است تبلت جدیدی را نیز در این رویداد معرفی کند. ...

این روزها طرفداران سامسونگ بی صبرانه منتظر رونمایی از گلکسی S9 و S9 پلاس در کنگره جهانی موبایل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هستند، غافل از اینکه کمپانی کره ای ممکن است تبلت جدیدی را نیز در این رویداد معرفی کند.

به تازگی در پایگاه داده بنچمارک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - «GFXBench» تبلتی با شماره مدل SM-T835 رؤیت شده که گمان می رود نسخه جدید گلکسی تب S4 باشد و مشخصات ارائه شده توسط این پایگاه نیز حاکی از بهبودهای چشمگیر در مدل جدید است.

بر این اساس گلکسی تب S4 از نمایشگری 10.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نسبت تصویر 8:5 بهره می برد. کمپانی سازنده 3.1 گیگابایت رم و 64 گیگبایت حافظه داخلی برای این گجت در نظر گرفته که احتمالا امکان افزایش آن از طریق کارت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - microSD نیز وجود دارد.تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

البته میزان رم در لیست 3.1 - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ذکر شده اما دلیل این مساله مقدار رم رزور شده برای سیستم عامل است و میزان حقیقی آن را باید همان 4 گیگابایت در نظر گرفت.

اگرچه در لیست GFXBench مدل چیپست ذکر نشده اما از آنجایی که پردازنده هشت هسته ای و با کلاک 2.3 گیگاهرتز اعلام شده و  مدل پردازشگر گرافیکی نیز آدرنو 540 است به احتمال قریب به یقین چیپست چیزی جز اسنپدراگون 835 نخواهد بود.

دوربین های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اصلی و سلفی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیز به سنسورهای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 12 و 8 مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مجهز خواهند بود که خیال کاربران را از بابت کیفیت تصاویر راحت می کند.

از دیگر قابلیت های این تبلت می توان به پشتیبانی از اندروید اوریو و اسلات سیم کارت اشاره کرد که امکان برقراری تماس را فراهم می کند.

کمپانی کره ای سال گذشته در کنگره جهانی موبایل از مدل های جدید سری گلکسی تب S3 رونمایی کرد، با این حال امسال قرار است این نمایشگاه میزبان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گلکسی S9 و مدل پلاس آن باشد، به همین دلیل ممکن است سامسونگ برای جلوگیری از تحت الشعاع قرار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گرفتن تبلت خود رونمایی آن را به تاریخ دیگری موکول کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone