تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37176.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ارائه بیمه SOS با همکاری همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران یا همان همراه اول که پیش‌تر با امضای تفاهم نامه سه جانبه با بیمه ملت و شرکت جیرینگ، از طرح «همراه ملت» رونمایی کرده بود، حالا خبر داده که خدمات بیمه ...

شرکت ارتباطات سیار ایران یا همان همراه اول که پیش‌تر با امضای تفاهم نامه سه جانبه با بیمه ملت و شرکت جیرینگ، از طرح «همراه ملت» رونمایی کرده بود، حالا خبر داده که خدمات - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بیمه تکمیلی خود را به مشترکین همراه اولی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ارائه می کند.
به‌این منظور کاربران اپراتور اول از این به بعد می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱*۱*۷۰۷*، درخواست ثبت نام خود را ارسال کنند تا پس از عضویت با پرداخت حق بیمه سالیانه به مدت یک سال از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار شوند.
روند این مراحل بدین شکل است که بعد از ثبت نام متقاضیان، به مشترکینی که ثبت نام خود را نهایی کرده باشند لینک خرید بیمه نامه‌شان ارسال می‌گردد و به تمامی آنها فرصتی 7 روزه داده می‌شود تا نسبت به خرید و تکمیل نهایی بیمه‌ خود اقدام کنند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی
همراه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اول تاکید کرده که این بیمه نامه برای اولین بار بصورت کاملاً الکترونیک طراحی شده و تصویر بیمه نامه معتبر به همراه مراکز پرداخت خسارت SOS و مدارک مورد نیاز جهت اخذ معرفی نامه الکترونیک و فرآیند های دریافت خسارت بصورت کاملاً واضح و شفاف برای تمامی خریداران - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ارسال خواهد شد.

به گفته مسئولان این پروژه، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در حال حاضر در فاز اول اجرایی شدن این فرایند که برای اولین بار در کشور اتفاق می افتد، فعلا تعداد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۱۰۰ هزار نفر امکان دریافت این نوع بیمه نامه را خواهند داشت، در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ضمن لازم به ذکر است حداکثر سن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مجاز به خرید ۴۰ سال بوده و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هیچگونه نیازی به انجام آزمایشات پزشکی و امثالهم برای صدور این بیمه نیست.
گفتنیست ایده این محصول که از طریق بخش نوآوری اپراتور همراه اول شکل گرفته است، با همکاری جیرینگ، شرکت بیمه آسماری(SOS) و بیمه همراه پیاده سازی و اجرا می - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شود و در دسترس کاربران و مشترکین این شبکه قرار خواهد گرفت.مراحل اولیه این طرح در ایران تله کام 2016 صورت گرفته بود و حالا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به مرحله نهایی شدن خود نزدیک می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone