تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37198.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هک کوانتومی و آینده فاجعه بار امنیت در دنیای تکنولوژی

اطلاعات شما شاید در حال حاضر از حملات کوانتومی در امان باشد، اما احتمالاً زمان آن فرا رسیده تا برای وقتی که کامپیوترهای کوانتومی از قابلیت دور زدن مکانیزم های رمزگذاری های امروزی بهره مند ...

اطلاعات شما شاید در حال - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حاضر از حملات کوانتومی در امان باشد، اما احتمالاً زمان آن فرا رسیده تا برای وقتی که کامپیوترهای کوانتومی از قابلیت دور زدن مکانیزم های رمزگذاری های امروزی بهره مند می شوند آماده باشیم.

در حال حاضر، رمزگذاری بسیاری از اطلاعات براساس رمزنگاری با کلیدهای عمومی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - انجام می شود که بر قاعده ساده ای متکی هستند: چند - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مسئله ریاضی مثل فاکتور کردن اعداد بزرگ در اعداد اول که کاری سخت برای کامپیوترهای معمولی به حساب می آید. اما نوعی الگوریتم متفاوت به نام «الگوریتم شور» (Shor) وجود دارد که با کمک یک کامپیوتر کوانتومی، این محاسبات را به راحتی انجام می دهد.

بنابراین طبیعی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - است که محققان حالا به دنبال راه هایی باشند تا بتوانند استراتژی های رمزنگاری امروزی بر اساس کلیدهای عمومی را از حملات کوانتومی مصون نگه دارند. لیلی چِن، ریاضی‌دان و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مدیر انستیتو ملی استانداردها و تکنولوژی های رمزنگاری می گوید: «برای رمزنگاری با کلیدهای عمومی، خسارت وارده از سوی کامپیوترهای کوانتومی مصیبت بار خواهد بود. ما باید به دنبال مقاومت کوانتومی برای این سیستم های رمزگشایی باشیم.»

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

کامپیوترهای کوانتومی، پردازنده هایی هستند که بر اساس قوانین مکانیک کوانتومی با یکدیگر تعامل دارند. اگرچه این تکنولوژی هنوز در ابتدای مسیر است اما کامپیوترهای کوانتومی پتانسیل های فراوانی برای حل مشکلاتی دارند که کامپیوترهای کلاسیک قادر به حل شان نیستند. پردازش بر اساس الگوریتم شور ممکن است زودتر از هر راهکار دیگری از راه برسد؛ اما آمادگی برای دورنمای پسا-کوانتومی نیازمند کارهای بیشتر نسبت به دانلود صرف یک پچ است.

چن می گوید «در نسل پیش، تقریباً 20 سال طول کشید تا کلیدهای عمومی رمزنگاری برای استفاده مردم منتشر شوند. می توانیم از این هم بهتر کار کنیم، اما در هر صورت مدتی زمان می برد.» انستیتوی مورد اشاره قصد دارد استانداردهای کوانتومی را در آینده نزدیک جایگزین استانداردهای فعلی کند.

بعد از یک فراخوان عمومی، آنها 69 الگوریتم دریافت کردند که می توانند در برابر حملات کوانتومی مقاوم باشند. حالا کافی است تمام آنها در برابر حملات کلاسیک و کوانتومی مقاومت سنجی شوند و امید است تا سال 2022 الی 2023 میلادی، پی سی های معمولی از این حملات مصون باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone