تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37174.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کانن دوربین مبتدی EOS 1400D را معرفی کرد

کانن امروز و همزمان با برگزاری کنگره جهانی موبایل، از دوربین حرفه ای مبتدی EOS 1400D پرده برداشت که نسل جدید 1300D به حساب می آید. این محصول که در برخی از بازارها با نام ...

کانن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - امروز و همزمان با برگزاری کنگره جهانی موبایل، از دوربین حرفه ای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مبتدی EOS 1400D پرده برداشت که نسل جدید 1300D به حساب می آید. این محصول که در برخی از بازارها با نام Rebel T7 عرضه می - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شود، چه از نظر ظاهری و چه سخت افزاری با مدل قبل از خود شباهت زیادی دارد.

شرکت ژاپنی در محصول جدید حسگر دوربین را از ۱۸ به ۲۴.۱ مگاپیکسل ارتقاء داده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تا از آن خروجی هایی با کیفیت بسیار بالا تحویل بگیرید. Rebel T7 دارای حالات عکاسی اتوماتیک و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حالتی به نام Scene Intelligent هم هست که عکاسی را به تجربه فوق العاده ای برای عکاسان مبتدی تبدیل می - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

تصاویری که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با این دوربین می گیرید، همگی مستقیما از طریق وای فای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یا ان اف سی در شبکه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری هستند. اما به جز ویژگی هایی که گفتیم، بقیه خصوصیات Rebel T7 نسبت به نسل قبلی دست نخورده باقی مانده است.

فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص ۹ نقطه، عکاسی زنجیره ای با سرعت تصویربرداری ۳ فریم بر ثانیه و فیلمبرداری با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه نیز از دیگر خصوصیات این دوربین مبتدی به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شمار می آیند.

کانن این دوربین را در آوریل سال جاری و همراه با لنز EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS II، با قیمت پایه ۵۵۰ دلار روانه بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone