تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37211.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سرعت شارژ پیکسل 2 XL در دمای پایین کاهش پیدا می‌کند

دو روز پیش انجمن کاربران پیکسل ادعا کردند که پس از دریافت و نصب بروزرسانی امنیتی گوگل دمای پیکسل 2 بالا رفته و باتری آن سریع‌تر تخلیه می شود. حالا به نظر می‌رسد هوای سرد نیز ...

دو روز پیش انجمن کاربران پیکسل ادعا کردند که پس از دریافت و نصب بروزرسانی امنیتی گوگل دمای پیکسل 2 بالا رفته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و باتری آن سریع‌تر تخلیه می شود. حالا به نظر می‌رسد هوای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سرد نیز سرعت شارژ موبایل یاد شده را تا حد زیادی پایین می‌آورد و مشکلات پیکسل 2 XL - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در هر دمایی ادامه خواهد داشت.

در حین رخ دادن این اتفاق، با اینکه نمایشگر موبایل عبارت «شارژ سریع» را نشان می دهد اما عملکرد این تلفن هوشمند در دمای زیر ۲۹ درجه سانتیگراد به قدری کاهش می‌یابد که به زیر ۴ وات نیز می‌رسد. این در حالی است که کابل‌های شارژر USB-C بیشینه نرخ شارژ ۱۸ وات را فراهم می‌آورند که گاهی به ۱۰.۵ وات نیز کاهش می‌یابد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

البته باید گفت که این مشکل تنها در مدل پیکسل 2 XL - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دیده شده و هنوز مورد مشابهی از مدل پیکسل 2 دیده نشده است. این مسئله در دو سطح مشکل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آفرین است چرا که نه تنها موبایل مذکور در دمای زیر ۲۹ درجه سانتیگراد سرعت شارژ خود را پایین می‌آورد بلکه خودنمایانه به کاربر اطلاع می‌دهد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که تلفن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هوشمندش به سرعت در حال شارژ شدن است و او را گمراه می‌کند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

گزارش شده که شرکت گوگل در حال تحقیق روی حل این مسئله است. به گفته‌ی کارشناسان، باتری‌های لیتیومی که اکنون در تولید تلفن‌های هوشمند به کار می‌روند در دمایی بین ۱۰ تا ۳۰ درجه سانتیگراد به خوبی شارژ می - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شوند. این مطلب بدین معنی است - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که کاهش سرعت شارژ پیکسل 2 XL اتفاقی عادی نیست و نباید صورت پذیرد. سایت های فناوری مختلف در این زمینه از گوگل توضیح خواسته اند اما کمپانی آمریکایی هنوز واکنشی به این مساله نشان نداده است.

پیکسل 2 گوگل علی رغم تمام مشکلاتی که داشت، از قابلیت های خوبی مانند بروزرسانی سریع و دوام باتری بهره مند بود، اما کاربران با مرور از این بخش نیز نا امید شده‌اند و پیکسل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - 2 به موبایلی تبدیل شده که انتظار می‌رود هر لحظه برایش مشکلی پیش آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone