تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20585.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

جاسوسی با نرم افزار مالیاتی؛ FBI به شرکت‌های آمریکایی فعال در چین هشدار داد

FBI اخیرا به شرکت‌های آمریکایی فعال در کشور چین درباره بدافزار در پشتی هشدار داده که توسط نرم افزار مالیات اجباری دولت بی سر و صدا روی شبکه‌های کمپانی‌های خارجی نصب می‌شود. بدافزارهای در پشتی ...

FBI اخیرا به شرکت‌های آمریکایی فعال در کشور - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - چین درباره بدافزار در پشتی هشدار داده که توسط نرم افزار مالیات - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - اجباری دولت بی سر و صدا روی شبکه‌های کمپانی‌های خارجی نصب می‌شود.

بدافزارهای در پشتی (Back Door) امکان اجرای کدهای غیرمجاز، نفوذ به شبکه و سرقت مالکیت معنوی شرکت‌هایی آمریکایی که در چین فعالیت می‌کنند را فراهم می‌کند. به گزارش ZDNet و به نقل از FBI، تمام کمپانی‌های خارجی بر اساس قوانین چین باید یک نرم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - افزار مخصوص را - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - رسیدگی به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده (VAT) - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - به مقامات مالیاتی چین نصب کنند.

به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - گفته مقامات FBI، این بدافزار در پشتی روی نرم افزار VAT دو شرکت فناوری چینی، «Baiwang» و «Aisino» مشاهده شده است. شرکت‌های خارجی فعال در چین باید یکی از این برنامه‌ها را روی شبکه خود نصب کنند، بنابراین احتمالا تمام این کمپانی‌ها به بدافزار دچار شده‌اند.

در هشدار FBI دو مشکل دیگر نیز به چشم می‌خورد که طی آن‌ها شرکت‌ها به آلوده شدن شبکه‌های خود به بدافزار پی بردند:

«در ژوئیه ۲۰۱۸، یکی از کارمندان شرکت‌ داروسازی آمریکایی که در چین فعالیت دارد، برنامه کنترل مالیات شرکت Baiwang را دانلود می‌کند. حداقل تا مارس ۲۰۱۹ این شرکت برای نرم افزار خود بروزرسانی عرضه کرد که به صورت خودکار یک درایور را به همراه برنامه مالیاتی اصلی نصب می‌کرد. در آوریل ۲۰۱۹، کارکنان این شرکت یک بدافزار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - را - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - درون این - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - برنامه کشف کردند که یک در پشتی در شبکه کمپانی ایجاد می‌کرد.»

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان

پس از مدتی شرکت امنیتی «Trustwave» این بدافزار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - را «GoldenHelper» شناسایی کرد. FBI در ادامه هشدار خود اعلام کرده:

«ماه گذشته میلادی، یک شرکت امنیت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - سایبری خصوصی گزارش داد که «Intelligence Tax»، نرم افزار مالیاتی شرکت Aisino که نصب آن از سوی بانک چینی الزامی است، شامل بدافزار می‌شود که یک در پشتی مخفیانه روی شبکه نصب می‌کند.»

شرکت Trustwave این در پشتی را «GoldenSpy» شناسایی کرد که به نظر می‌رسد نسخه دوم و بهبودیافته بدافزار GoldenHelper محسوب می‌شود. به گفته FBI، شرکت‌های آمریکایی به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - ویژه آن‌هایی که در زمینه سلامتی، شیمی و مالی فعالیت دارند، بیش از کمپانی‌های دیگر در معرض خطر قرار دارند.

FBI در گزارش خود به صورت مستقیم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - به دولت چین اشاره نکرده، اما نرم افزار مالیات بر ارزش افزوده شرکت‌های Baiwang و Aisino تحت مدیریت و نظارت مرکز مهندسی امنیت ملی اطلاعات (NISEC)، کمپانی خصوصی تحت مالکیت دولت فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone