تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20581.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مبین‌نت راهکارهای ارتباطی ویژه دورکاری ارائه می‌کند

شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرد که به‌منظور تسهیل اجرای دورکاری در بحران کرونا، راهکارهای ارتباطی امن و یکپارچه خود را با شرایط ویژه به سازمان‌ها، ارگان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف ارائه می‌کند. بر این اساس تمامی ...

شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرد که به‌منظور تسهیل اجرای دورکاری در بحران - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرونا، راهکارهای ارتباطی امن و یکپارچه خود را با شرایط ویژه به سازمان‌ها، ارگان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف ارائه می‌کند.

بر این اساس تمامی سازمان‌هایی که قصد اجرا و توسعه دورکاری در مجموعه خود را دارند می‌توانند با استفاده از راهکارهای جامع ارتباطی مبین‌نت، دورکاری را بر بستر شبکه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - امن و یکپارچه مبین‌نت و به‌صورت سفارشی‌سازی شده اجرا و پیاده‌سازی کنند. شایان ذکر است راهکارهای ارتباطی مبین‌نت مجموعه‌ای از خدمات ارتباطی بر بستر شبکه‌ای مستقل از اینترنت است که می‌تواند امنیت داده‌های منتقل‌شده درون شبکه را تضمین کند.

گفتنیست بر اساس آخرین آمارهای جهانی ۹۳ درصد کارکنان دنیا در حوزه فناوری مایل به دورکاری هستند و ناگفته نماند که بازهم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - بر اساس بسیاری از آمارهای جهانی، دورکاری بازدهی اغلب کارکنان را افزایش داده است. این امر در ایران نیز در بسیاری از شرکت‌ها پیاده‌سازی شده است. برخی شرکت‌ها نیز با مشکلاتی نظیر عدم زیرساخت مناسب برای دورکاری مواجه هستند که مبین‌نت با راهکارهای جدید خود سعی در حل کردن این مشکلات داشته است.

برای تسهیل فرایند مشاوره و خرید این سرویس ارتباطی می‌توانید با مجموعه مبین نت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone