تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44146.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

همکاری TCL و Vertu برای تولید 30 هزار دستگاه تلفن هوشمند لوکس

به احتمال زیاد «Vertu» را می شناسید؛ برند لوکس بریتانیایی که تلفن های هوشمند دست ساز و گرانقیمت خود را با استفاده از بهترین مواد اولیه مانند چرم، تیتانیوم، فیبر کربن و یاقوت کبود تولید ...

به احتمال زیاد «Vertu» را می شناسید؛ برند لوکس بریتانیایی که تلفن های هوشمند دست ساز و گرانقیمت خود را با استفاده از بهترین مواد اولیه مانند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - چرم، تیتانیوم، فیبر کربن و یاقوت کبود تولید می کند و هر دستگاه از آنها را معمولاً با رقمی بالاتر از 10 هزار دلار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به فروش می رساند.

کمپانی مورد بحث که در سال های اخیر تغییرات زیادی را تجربه کرده، حالا در قرارداد جدیدی قصد دارد 30 هزار موبایل لوکس را با همکاری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شرکت TCL (که برندهای آلکاتل و بلک بری را تحت تملک دارد) و در کارخانه خود در همپشایر انگلستان به تولید برساند.

Vertu موبایل های جدید خود را تابستان امسال - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به بازار عرضه می کند

بر اساس قرار داد 40 میلیون دلاری مذکور، TCL فناوری های پیشرفته و نوآورانه خود را برای تولید تلفن های هوشمند دست ساز (که معمولاً امضای فرد سازنده را زیر پنل پشتی به یادگار دارند)، در اختیار Vertu قرار خواهد داد و طبق اخبار موجود، شرکت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بریتانیایی که حالا دفتر اصلی آن در شهر پاریس قرار دارد، اواخر تیر ماه تعدادی از موبایل های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سری «Constellation X» را عرضه کرده و مدل های بیشتری را شهریور ماه روانه بازار می کند.

Vertu در حال حاضر محصولاتی مانند هدفون، شارژر وایرلس و اسپیکر بلوتوث - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را در کنار تلفن های همراه به فروش می رساند و به احتمال زیاد، به زودی از همکاری خود با سایر برندهای لوکس (مانند بنتلی در گذشته) برای تولید محصولات خاص، پرده بر خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone