🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43744.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بحران زباله در زمین؛ انسان تا کنون بیش از 8 میلیارد تن پلاستیک تولید کرده است

بر اساس تحقیقات اخیر، از دهه 50 میلادی که تولید و استفاده از پلاستیک فراگیر شد، انسان ها تا کنون در حدود 8.3 میلیارد تن انواع مواد لاستیکی، پلاستیکی و پلیمری مختلف را تولید کرده ...

بر اساس تحقیقات اخیر، از دهه 50 میلادی که تولید و استفاده از پلاستیک فراگیر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شد، انسان ها تا کنون در حدود 8.3 میلیارد تن انواع مواد لاستیکی، پلاستیکی و پلیمری مختلف را تولید کرده اند که از این میان تا کنون 6.3 میلیارد تن ماده پلیمری تبدیل به زباله شده است.

در صورت ادامه روند کنونی، تا سال 2050 حدود 12 میلیارد تن زباله پلاستیکی وارد طبیعت می شود

طبق اطلاعات موجود در مقاله ای که در ژورنال «Science Advance» منتشر شده، تا کنون 9 درصد از زباله های مورد بحث مورد بازیافت قرار گرفته، 12 درصد سوزانده شده و 79 درصد باقیمانده نیز در لندفیل ها جمع آوری و یا وارد طبیعت شده اند. بنا بر پژوهش مذکور در صورت ادامه تولید و مدیریت زباله با روند کنونی، تا سال 2050 میلادی با 12 میلیارد تن زباله پلاستیکی در طبیعت زمین مواجه خواهیم بود.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

به گفته «رولند گیِر» - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یکی از نویسندگان مقاله مورد بحث و دانشیار دانشگاه سانتا باربارا، زباله های موجود برای پوشاندن سطح کشوری مانند آرژانتین کافی بوده و متاسفانه تا کنون هیچ راه حل اساسی و کاربردی نیز برای تجزیه پلاستیک به مواد طبیعی پیشنهاد نشده است.

آقای گیِر می گوید پلاستیک ها تا هزاران سال همراه ما هستند و در این مدت هرچقدر هم که به قطعات کوچک تری تبدیل شوند، باز هم پلاستیک باقی خواهند ماند.

در این میان بازیافت مواد پلاستیکی نیز کمک - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - چندانی به حل معضل موجود نکرده است، چرا که پلاستیک های بازیافتی کیفیت پایین تری نسبت به مواد دسته اول داشته و به همین دلیل هم استقبال زیادی از آنها نمی شود.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

بنا بر پژوهش مورد اشاره، بیشترین پلاستیک تولیدی در دنیا صرف بسته بندی محصولات شده که 40 درصد از کل مواد پلیمری موجود را تشکیل می دهد. نکته مهم اینکه پلاستیک مورد استفاده در بسته بندی کمترین عمر را در میان انواع پلاستیک ها داشته و معمولاً به سرعت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تبدیل به زباله خواهد شد.

با تمام این اوصاف، رولند گیِر در حال حاضر مهمترین راه مقابله با انباشت زباله های پلاستیکی را کاهش مصرف عنوان کرده و ابراز امیدواری نموده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که با سرمایه گذاری و تلاش کافی، مهم ترین معضل زیست محیطی زمین در آینده نزدیک حل و فصل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone