تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44148.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام احتمالاً در حال توسعه چیپست اقتصادی اسنپدراگون 450 است

پیشرفت روز افزون صنعت طراحی و تولید چیپست باعث شده اکثر محصولات موجود در بازار از توان کافی برای پردازش امور روزمره برخوردار باشند، و حتی موبایل های اقتصادی نیز به چیپست هایی با پردازنده ...

پیشرفت روز افزون صنعت طراحی و تولید چیپست باعث شده اکثر محصولات موجود در بازار از توان کافی برای پردازش امور روزمره برخوردار باشند، و حتی موبایل های اقتصادی نیز به چیپست هایی با پردازنده های چند هسته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ای مجهز شوند.

شرکت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کوالکام هم به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران صنعت مورد بحث، به خوبی شرایط بازار را درک کرده و همواره محصولات میان رده و اقتصادی خود را همگام با چیپست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های پرچمدار، به روز رسانی می کند.

اسنپدراگون 450 هشت هسته پردازشی خواهد داشت

طبق آخرین گزارشات، کمپانی مذکور در حال توسعه چیپست جدیدی با کد «SDM450» بوده که مانند سایر مدل های سری 400 کوالکام، برای موبایل های اقتصادی طراحی شده است. چیپست مورد بحث که به احتمال قوی اسنپدراگون 450 نامیده می شود، بر اساس معماری «ARM-Cortex A53» توسعه یافته و با فناوری 14 نانومتری به تولید می رسد، و شباهت های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ساختاری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - زیادی با مدل اسنپدراگون 625 خواهد داشت.

شایعات موجود حاکی از وجود هشت هسته در چیپست جدید هستند که البته فرکانس پردازشی آنها هنوز مشخص نیست. جالب اینکه فرکانس پردازنده گرافیکی به کار رفته در اسنپدراگون 450 عدد 600 مگاهرتز گزارش شده اما از مدل آن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اطلاعی در دست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نیست.

لازم به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ذکر است که چیپست های کوالکام در طیف وسیعی از محصولات موجود در بازار، با کارایی و قیمت های مختلف، وجود داشته و این کمپانی روزانه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نزدیک به یک میلیون چیپست را به دست تولیدکنندگان مختلف می رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone