تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44147.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

یوتافون ۳ موبایلی میان رده با دو نمایشگر است

اوایل هفته جاری خبری در مورد نسل جدید تلفن های همراه کمپانی روسی «یوتا» در اختیارتان قرار دادیم که نشان می داد شرکت مذکور تا پایان سال جاری «یوتافون 3» را روانه بازار خواهد کرد. ...

اوایل هفته جاری خبری در مورد نسل جدید تلفن - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های همراه کمپانی روسی «یوتا» در اختیارتان قرار دادیم که نشان می داد شرکت مذکور تا پایان سال جاری «یوتافون 3» را روانه بازار خواهد کرد. حال امروز گزارش های تازه ای منتشر شده که برخی مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون را لو می دهد.

بر اساس شایعات موجود «یوتافون 3» نسبت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به نسل های گذشته خود کمی بزرگ تر بوده و هم اکنون یک نمایشگر 5.5 - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اینچی AMOLED را در پنل جلویی خود و یک نمایشگر 5.2 اینچی با فناوری E-Ink را در پشت خود خواهد داشت.

همچنین گزارش ها حاکی از آن - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هستند که نسل تازه موبایل های کمپانی روسی از چیپست میان رده اسنپدراگون 625 بهره - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مند است که پیشتر آن را در تلفن های همراه Zenfone 3، Moto Z Play و بلکبری KEYone مشاهده کرده ایم.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در مورد بخش تصویربرداری «یوتافون 3» هم فاش کنندگان مدعی شده اند که یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در پشت دستگاه و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دوربینی 13 مگاپیکسلی برای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ثبت تصاویر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سلفی در پنل جلویی دستگاه تعبیه خواهند شد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری اسمارت فون مورد بحث هم می توان به درگاه کارت حافظه میکرو SD، اندروید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 7.0 نوقا و پشتیبانی از دو - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سیمکارت اشاره کرد. خبرهای منتشر شده نشان می دهند که «یوتافون 3» در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی با قیمت های 350 و 450 دلار در چین و روسیه عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone