تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44152.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

همکاری مایکروسافت و سازمان ملل به منظور تهیه شناسه دیجیتال برای افراد فاقد هویت

زندگی بدون مدارک هویتی در جهان امروز بسیار دشوار است. در بسیاری از موارد فرد بدون هویت مشخص از خدمات بانکی، بهداشتی، رأی دادن و دیگر حقوق پایه شهروندی محروم خواهد شد. حال مایکروسافت و ...

زندگی بدون مدارک هویتی در جهان امروز بسیار دشوار است. در بسیاری از موارد فرد بدون هویت مشخص از خدمات بانکی، بهداشتی، رأی دادن و دیگر حقوق پایه شهروندی محروم خواهد شد. حال مایکروسافت و همکارانش می خواهند فرصتی را برای به رسمیت شناختن این افراد (که جمعیتی بالغ بر 1.1 میلیارد نفر هستند) فراهم سازند.

ثبت و نگهداری شناسه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های دیجیتال با - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استفاده از فناوری Blockchain صورت می گیرد

این غول تکنولوژی با شرکت های اکسنچر (Accenture) و آوانید (Avanade) روی طرح «شناسه دیجیتال» (Digital ID) کار می کنند که از سوی سازمان ملل پشتیبانی شده و  هویت قانونی را برای افراد فاقد آن ارائه می کند. در این طرح پایه، از فناوری بلاکچین (Blockchain) به منظور  ایجاد شناسه قابل اطمینان برای اشخاص استفاده شده که در همه جا در دسترس قرار گرفته، ضمن اینکه از امنیت بالایی برخوردار است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در واقع بر اساس نحوه عملکرد فناوری بلاکچین، به جای ذخیره ID ها در یک پایگاه داده مرکزی، آنها را در مجموعه ای توزیع شده توسط مراجع معتبر نگهداری می کنند. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بدین ترتیب دیگر نگرانی وجود ندارد که یک مرجع انحصاری، کلید هویت و زندگی فرد را در اختیار داشته باشد، یا در صورت مهاجرت به کشور دیگر، دسترسی به سوابق فردی از بین برود.

در این فناوری از روش های احراز هویت بیومتریک مانند اثر انگشت و عنبیه چشم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استفاده می شود، اما این اطلاعات به صورت محرمانه ذخیره شده و فقط در مواقع نیاز، دسترسی به آنها ممکن می گردد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

پروژه ID2020 بخشی از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اهداف توسعه پایای سازمان ملل تا سال 2030 است

پروژه شناسه های دیجیتالی، بخشی از طرح مشترک خصوصی-دولتی ID2020 است که به منظور - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تحقق اهداف توسعه پایای سازمان ملل (SDG، موسوم به سند 2030) - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به اجرا در می آید؛ یکی از اهداف این طرح، ایجاد هویت رسمی برای تمام مردم کره زمین تا سال 2030 است. البته شاید - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هنوز زمان زیادی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تا رسیدن این ID - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها به دست مهاجرین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پیش رو - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داشته باشیم، اما فناوری مورد استفاده بسیار نویدبخش است. به عنوان مثال پناهجویان در صورت ورود به این سیستم، در هر جای دنیا می توانند خدمات و کمک دریافت نمایند.

گفتنیست در ادامه این طرح، سازمان ملل می خواهد دریافت خدمات مورد نیاز برای دارندگان این اسناد هویتی دیجیتال را تضمین کند، هدفی که جنبه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سیاسی آن بیشتر از ابعاد فنی است و بنابراین برآورده ساختنش بسیار دشوار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone