تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44143.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تاکسی های پرنده تا پایان سال 2017 وارد آسمان دبی می شوند

Volocopter یک استارتاپ آلمانی است که در زمینه تولید محصولات هوانوردی نظیر پهپادها فعالیت کرده و پیش تر با نام «E-Volo» شناخته می شد. هم اکنون خبر می رسد کمپانی مذکور با مقامات دبی به ...

Volocopter یک استارتاپ آلمانی است که در زمینه تولید محصولات هوانوردی نظیر پهپادها فعالیت کرده و پیش تر با نام «E-Volo» شناخته می شد. هم اکنون خبر می رسد کمپانی مذکور با مقامات دبی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به توافقاتی دست پیدا کرده و قصد دارد تاکسی های پرنده خود را تا پایان سال جاری میلادی در این شهر آزمایش کند.

گفتنی است توافق مذکور میان Volocopter و اداره راه و ترابری دبی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به امضا رسیده و طی آن شرکت مورد اشاره در سه ماهه چهارم سال 2017 مولتی کوپترهای 18 پره خود را در آسمان این شهر به پرواز در خواهد آورد.

مولتی کوپترهای Volocopter تا پایان سال جاری میلادی به خلیج فارس می آیند

لازم به ذکر است استارتاپ مذکور پیشتر در سال گذشته هلیکوپتر VC200 خود را همراه با خلبان به پرواز در آورد و در اواسط فروردین ماه هم نخستین محصول نهایی را با نام 2X به همگان معرفی کرد. این مولتی کوپتر که دارای 18 پره است می تواند مسافت 27 کیلومتری را با حداکثر سرعت 69 کیلومتر بر ساعت طی کند. همچنین باید گفت 2X قادر است حداکثر 27 دقیقه را با سرعت بهینه 47 کیلومتر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بر ساعت در هوا پرواز کند و چنانچه مسافت مهم نباشد می تواند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود را به سرعت 99 کیلومتر بر ساعت برساند.

می بایست اشاره کرد که پیش از کمپانی Volocopter، اماراتی ها قراردادی را هم با شرکت چینی Ehang بسته اند که امکان تست و بررسی درون های تاکسی در آسمان دبی را برای آنها مهیا می کند. حال باید ببینیم کدام کمپانی قادر خواهد بود سریع تر تاکسی های پرنده خود را وارد ناوگان حمل و نقل این شهر تکنولوژیک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone