تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24391.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر جدید مایکروسافت اج هم از ادوبی فلش پشتیبانی نخواهد کرد

مایکروسافت اعلام کرده که قرار است قابلیت فلش را در مرورگر اج بر پایه کرومیوم به صورت کامل حذف کرده و احتمالا این برنامه را تا سال 2020 به مرحله اجرا در بیاورد. شرکت ادوبی ...

مایکروسافت اعلام کرده که قرار است قابلیت فلش را در مرورگر اج بر پایه کرومیوم به صورت کامل حذف کرده و احتمالا این برنامه را تا سال 2020 به مرحله اجرا در بیاورد.

شرکت ادوبی در سال 2017 اعلام کرده - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بود که تا انتهای سال 2020 پشتیبانی از فلش را متوقف خواهد کرد و به همین خاطر اندکی پس از آن گوگل هم از برنامه‌های خود برای توقف استفاده - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از فلش در کروم خبر داد بود.

در حال حاضر مایکروسافت، اپل و موزیلا هم اعلام کرده‌اند که - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دیگر از قابلیت فلش در مرورگرهایشان استفاده نخواهند کرد. با این حال مایکروسافت این - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تصمیم را زمانی اتخاذ کرده بود که هنوز برنامه‌ای - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برای توسعه مروگر اج جدید - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بر پایه کرومیوم نداشت و قرار بود این مرورگر روی EdgeHTML توسعه پیدا کند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

بر اساس گفته‌های «کالین ویلیامز» مدیر - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ارشد برنامه‌های مایکروسافت اج:

ابتدا فلش در اج غیر فعال خواهد شد و کاربر باید آن را به صورت سایت به سایت فعال کند. - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این قابلیت در نهایت و تا پایان سال 2020 به صورت کامل حذف خواهد شد.

مایکروسافت 29 مرداد امسال (20 آگوست) اولین نسخه بتای مرورگر اج بر پایه کرومیوم را منتشر کرد. هنوز مشخص نیست که - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این شرکت چه زمانی را برای عرضه نسخه پایدار این مرورگر - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفته است. بعد از - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - انتشار، نسخه جدید اج به صورت کامل جایگزین اج فعلی خواهد شد.

به هر حال اینطور که مشخص شده، قابلیت فلش از هر دو نسخه مرورگر اج - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تا پایان سال 2020 حذف خواهد شد و این موضوع تداخلی با برنامه‌های مایکروسافت برای جایگزین کردن اج - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کرومیوم نخواهد داشت.

گوگل هم از نسخه 76 کروم که جولای امسال عرضه شد، فلش را به صورت پیشفرض برای تمام سایت‌ها غیر فعال کرد و کاربر در صورت نیاز به فلش در هر سایت باید آن را به صورت دستی فعال کند. گوگل همچنین اعلام کرده - تعمیرات یخچال الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که از دسامبر 2020 فلش را به صورت کامل از کروم حذف خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone