تعمیرات یخچال الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24390.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن گیکبنچ 5 منتشر شد؛ تغییرات اساسی در تست ها و امتیازدهی

کمپانی PrimateLabs اپلیکیشن محبوب بنچمارک خود یعنی گیکبنچ را به نسخه 5 به روز رسانی کرد. در آپدیت جدید محاسبات GPU و CPU تغییر پیدا کرده و چالش هایی که دیوایس ها حین اجرای آخرین ...

کمپانی PrimateLabs اپلیکیشن محبوب بنچمارک خود یعنی گیکبنچ را به نسخه 5 به روز رسانی کرد.

در آپدیت جدید محاسبات GPU و - تعمیرات یخچال الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - CPU تغییر پیدا کرده و چالش هایی که دیوایس ها حین اجرای آخرین نسخه از اپ ها با آنها روبرو می شوند را شبیه سازی می کند. برای این کار از تکنولوژی هایی همچون یادگیری ماشینی، واقعیت افزوده و عکسبرداری محاسباتی استفاده می شود.

بنچمارک CPU در اپلیکیشن جدید مدهای مختلفی برای - تعمیرات یخچال الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بنچمارک های چند ریسمانی داشته و اجازه می دهد تا ریسمان ها به جای فعالیت روی - تعمیرات یخچال الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - چند مشکل، در همکاری با یکدیگر به حل یک مشکل بپردازند. اپلیکیشن جدید توانایی محاسبه اپلیکیشن های چند ریسمانی مختلف در کامپیوترهای شخصی را هم - تعمیرات یخچال الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دارد.

تعمیرات یخچال الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

گیکبنچ 5 در زمان اجرای تست - تعمیرات یخچال الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از رم بیشتری استفاده می کند تا بتواند تأثیر مقدار حافظه رم روی کارایی پردازنده اصلی را در پرچمداران جدید بهتر نشان دهد

برای محاسبات مربوط - تعمیرات یخچال الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به GPU نیز بنچمارک Compute از Vulkan، Metal, CUDA و - تعمیرات یخچال الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - OpenCL پشتیبانی می کند. رابط کاربری نیز تغییر کرده و حالا به طور کامل از حالت تاریک در macOS موهاوی و بعد پشتیبانی می کند. پشتیبانی - تعمیرات یخچال الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از حالت تاریک اواخر سال جاری میلادی - تعمیرات یخچال الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به iOS 13 نیز خواهد آمد.

گیکبنچ 5 هم اکنون برای ویندوز، لینوکس، macOS و iOS منتشر شده و اواخر هفته جاری برای اندروید نیز منتشر خواهد شد. البته پشتیبانی از پردازنده ها و سیستم عامل های 32 بیتی در گیکبنچ 5 متوقف شده است.

تا 10 سپتامبر (19 شهریور) گیکبنچ 5 و گیکبنچ 5 پرو برای macOS به ترتیب به قیمت 7.49 و 49.99 دلار قابل - تعمیرات یخچال الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خرید خواهند بود. همچنین تا آن زمان می توان از این اپلیکیشن به طور رایگان در iOS استفاده کرد. گیکبنچ 5 پرو برای این سیستم عامل با احتساب تخفیف 4.99 دلار و پس از اتمام تخفیف 9.99 دلار قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone