تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41526.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

جدیدترین تصاویر گرفته شده با پیکسل 2 گوگل را مشاهده کنید

گوگل در 12 مهر ماه دو موبایل جدید خود یعنی پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال را معرفی کرد. به تازگی تعدادی از تصاویری که با دوربین این موبایل ها ثبت شده، توسط گوگل ...

گوگل در 12 مهر ماه دو موبایل جدید خود یعنی پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال را معرفی کرد. به تازگی تعدادی از تصاویری که با دوربین این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - موبایل ها ثبت شده، توسط گوگل منتشر شده است.

لازم به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ذکر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است که در وب سایت DxOMark دوربین موبایل پیکسل 2، امتیاز 98 را دریافت کرده که تا کنون بالاترین امتیاز دریافت شده توسط یک موبایل از این موسسه است. پس از این دو، آیفون 8 پلاس اپل و گلگسی نوت 8 سامسونگ قرار دارند که هر دو امتیاز 94 را دریافت کرده اند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و بعد از آنها نیز آیفون 8 با امتیاز 92 قرار دارد.

کیفیت بالای تصاویر ثبت شده این دو موبایل به لطف تمرکز گوگل بر ترکیب چند عنصر مهم یعنی یادگیری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ماشینی، سخت افزار و نرم افزار حاصل شده. گفتنی است که بر خلاف روال این روزهای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بازار تلفن های همراه، پیکسل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های جدید فاقد دوربین دوگانه هستند.

در ادامه می توانید تصاویر ثبت شده توسط دو اسمارت فون جدید گوگل را مشاهده نمایید:

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقیتعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقیتعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقیتعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقیتعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقیتعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقیتعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

ممکن است به مطالب زیر علاقه مند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone