تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10324.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل یک دهه پیش دستیار صوتی سیری را با آیفون 4S معرفی کرد

ده سال پیش «فیل شیلر»، مدیر بازاریابی سابق اپل و «اسکات فورستال»، مدیر سابق سیستم عامل iOS از «آیفون 4S» با دستیار صوتی کاملا جدیدی تحت عنوان «سیری» رونمایی کردند. شیلر در کنفرانس مطبوعاتی که ...

ده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سال پیش «فیل شیلر»، مدیر بازاریابی سابق اپل و «اسکات فورستال»، مدیر سابق سیستم عامل iOS از «آیفون 4S» با دستیار صوتی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کاملا جدیدی تحت عنوان «سیری» رونمایی کردند.

شیلر در کنفرانس مطبوعاتی که در مقر قبلی اپل برگزار - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شد و هنگام معرفی این دستگاه گفت:

«برای چندین دهه، تکنسین‌ها به ما از رویایی گفته‌اند که می‌توانید با فناوری صحبت کنید و آن کارهای مختلفی برایتان انجام می‌دهد.»

در ادامه شیلر از فورستال روی صحنه دعوت کرد تا یک دموی زنده از سیری نمایش دهد. - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در میان تشویق حضار، فورستال کارهایی که البته اکنون دیگر پیچیده نیستند مانند بررسی وضعیت آب و هوا، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تنظیم آلارم و جستجو در وب را به نمایش گذاشت. سیری اولین دستیار صوتی سطح سیستم روی یک گوشی هوشمند بود. اما حالا پس از یک دهه، این دیدگاه وجود دارد که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سیری از رقبایش مانند گوگل اسیستنت و الکسای آمازون عقب افتاده است.

برای مثال یکی از خبرنگاران حوزه فناوری به نام «جیمز وینسنت» درباره سیری نوشته:

«هرکسی که از سیری استفاده می‌کند، در - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مواقعی از حماقت دستیار اپل شگفت زده شده است. در برخی مواقع دستیار اپل نمی‌تواند یک فرمان ساده را انجام دهد یا یک دستورالعمل واضح را اشتباه انجام می‌دهد. همچنین با گسترش رابط‌های صوتی، اپل با وجودی که اولین بازیگر این - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بازار بود، دیگر در آن پیشرو نیست.»

تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

سال ۲۰۱۸، برخی از کارکنان سابق اپل در مورد رقابت و عقب ماندن سیری - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نسبت به دستیار گوگل - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و الکسا صحبت کردند. در این رابطه، اپل اعلام کرد که پیشرفت‌های قابل توجهی در عملکرد، مقیاس‌پذیری و پایداری سیری داشته است - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و به سرمایه‌گذاری‌های عمیق خود در زمینه یادگیری - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ماشین و هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت پاسخ‌های سیری ادامه خواهد داد.

به صورت کلی، رویداد معرفی آیفون 4S کمی ناراحت کننده بود، زیرا استیو جابز، هم‌بنیانگذار اپل و یکی از خالقان اصلی آیفون روز بعدش درگذشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone