تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41525.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ساعت هوشمند خورشیدی LunaR وعده پایان دغدغه شارژ را می دهد

ساعت های هوشمند به لطف امکانات جدیدی از جمله ارتباط دیتای بی سیم، روز به روز در حال فراگیر تر شدن هستند. ولی یک از مشکلاتی که هنوز در این ساعت ها حل نشده، عمر ...

ساعت های هوشمند به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - لطف امکانات جدیدی از جمله ارتباط دیتای بی سیم، روز به روز در حال فراگیر تر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شدن هستند. ولی یک از مشکلاتی که هنوز در این ساعت ها حل نشده، عمر باتری کوتاه و نیاز دائمی آنها به شارژ است. حالا ساعت خورشیدی تازه معرفی شده لونار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - وعده حل این مشکل را می دهد.

از نام این ساعت به نظر می رسد ربطی به کره ماه داشته باشد، ولی در واقع فعالیت آن به خورشید وابسته است و از طریق دریافت نور توسط سلول خورشیدی قرار گرفته در زیر صفحه نمایش، شارژ می شود و خوشبختانه این امکان حتی از طریق نور مصنوعی فضای داخلی اتاق نیز ممکن است.

LunaR امکان نمایش ساعت دو - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - منطقه زمانی متفاوت را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دارد و می تواند وضعیت خواب و فعالیت های جسمانی کاربر را پایش نماید. همچنین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قابلیت نمایش زمان طلوع و غروب آفتاب و اعلان های تلفن همراه کاربر را فراهم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آورد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

به ادعای شرکت سازنده، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - طراحی لونار نیز به گونه ای است که علاقه مندان به ساعت های کلاسیک را نیز - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - راضی خواهد کرد و در عین حال در مقابل نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر نیز مقاوم است.

لونار تنها با یک ساعت قرار گیری در نور مستقیم خورشید برای یک شبانه روز کار خواهد کرد

شرکت سازنده این ساعت هوشمند می گوید که برای کارکرد بدون وقفه، لونار باید حداقل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - 1 ساعت در روز در معرض نور خورشید باشد. لازم به ذکر است که امکان شارژ باتری 110 میلی آمپر ساعتی آن از طریق کابل نیز فراهم شده است تا در صورت عدم دسترسی کافی به نور نیز بتوان از آن استفاده کرد. البته دوام بالای باتری به قیمت از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دست رفتن برخی از قابلیت های موجود در ساعت های هوشمند دیگر تمام شده است که از جمله - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می توان به دستیار هوشمند یا پاسخ به پیام ها اشاره کرد.

لونار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اکنون در سایت جمع سپاری کیک استارتر به دنبال تأمین سرمایه اولیه 50 هزار دلاری است و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - البته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تاکنون - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از این مقدار نیز فراتر رفته و به رقم 187 هزار دلار رسیده! خرید آن برای مشتریان اولیه 138 - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دلار هزینه در بر خواهد داشت؛ در حالی که پس از عرضه به بازار، قیمت آن 239 دلار خواهد بود و انتظار می رود در آذر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تا دی ماه سال جاری برای خریداران ارسال شود.

در ادامه می توانید ویدیوی معرفی این ساعت را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مشاهده نمایید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone