تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10168.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ال جی از اسپیکر بلوتوثی XBOOM 360 با طراحی فانوسی‌ شکل رونمایی کرد

ال جی اسپیکر جدیدی به نام XBOOM 360 را معرفی کرده از طراحی استوانه‌ای شکل بهره می‌برد و همچنین بدنه‌ای از جنس پارچه بادوام دارد. این اسپیکر می‌تواند صدایی ۳۶۰ درجه بدون اعوجاج به گوش افراد ...

ال جی اسپیکر جدیدی به نام XBOOM 360 را معرفی کرده از طراحی استوانه‌ای شکل بهره می‌برد و همچنین بدنه‌ای از جنس پارچه بادوام دارد. این اسپیکر می‌تواند صدایی ۳۶۰ درجه بدون اعوجاج به گوش افراد برساند و ۳۷۰ دلار قیمت دارد.

ال‌جی ادعا می‌کند که تیوتر اسپیکر جدید به همراه دیافراگم تیتانیومی می‌تواند صدای دقیق‌تری را با فرکانس بالا تولید کند وبا ووفرهایی که دارد، صداهای باس و حد وسط را به خوبی پخش می‌کند. توان خروجی اسپیکر ال‌جی در هنگام اتصال به منبع تغذیه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - به ۱۲۰ می‌رسد که به اندازه کافی قدرتمند است تا بتوان از آن در فضای باز به راحتی استفاده کرد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان

علاوه بر این، اسپیکر XBOOM 360 تجربه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - کاربری متفاوتی را به دلیل بهره‌مندی از قابلیت نورپردازی برای کاربران فراهم می‌کند. اسپیکر قابل حمل ۳۶۰ درجه مجهز به باتری ۲۹ وات ساعتی است که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - شارژ موردنیاز برای ۱۰ ساعت عملکرد آن را تامین می‌کند. توان خروجی اسپیکر ۱۲۰ وات بوده، مجهز به ووفر ۵.۲۵ اینچی و تیوتر ۲ اینچی است و از اتصالاز طریق بلوتوث، USB - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - یا Aux-in پشتیبانی می‌کند. نور یکپارچه اسپیکر دارای تنظیمات از پیش تعریف‌ شده‌ای است که می‌تواند از طریق - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - برنامه همراه به صورت سفارشی تنظیم شود.

همچنین این اسپیکر مجهز به قابلیتی تحت عنوان DJ Effect است که امکان ترکیب صداها و نور را فراهم می‌کند. برای استفاده از این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - قابلیت لازم است حتما - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - اپلیکیشن همراه اسپیکر نصب شود. همچنین گفتنی است ابعاد اسپیکر‌ ال‌جی ۲۵۰ در ۵۱۴ در ۲۵۰ میلی‌متر است. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان -

روکش پارچه‌ای اسپیکر ال - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - جی XBOOM 360 در ترکیب رنگ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - بژ، قرمز بورگاندی، مشکی زغالی و سبز طاووسی عرضه می‌شود. بلندگوی ۳۶۰ درجه جدید ال‌جی اواخر ماه جاری میلادی با قیمت پایه ۳۶۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

- تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone