تعمیرات یخچال امرسان در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10148.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل تا سال ۲۰۳۰ به یکی از دوستداران واقعی طبیعت تبدیل می‌شود

گوگل نیز در کنار غول‌های بزرگ فناوری همچون مایکروسافت و اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۳ انرژی مورد نیاز برای دفاتر کاری خود را به صورت کامل از طریق انرژی‌های نو تامین کند و ضمن ...

گوگل نیز در کنار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بیجار استان کردستان - غول‌های بزرگ فناوری همچون - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بیجار استان کردستان - مایکروسافت و اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۳ انرژی مورد نیاز برای دفاتر کاری خود را به صورت کامل از طریق انرژی‌های نو تامین کند و ضمن بازیافت آب مصرفی برای خنک کردن سرورهای خود، از آب باران و فاضلاب تصفیه شده نیز استفاده کند.

گوگل در پست وبلاگ خود توضیح داد که برای چندین سال روی برنامه‌ای برای کاهش مصرف آب - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بیجار استان کردستان - کار می‌کند که در درجه اول از آن برای خنک کردن مراکز داده خود استفاده می‌کند. آن‌ها طرح جدید را با سرورهای خود در شهرستان داگلاس، جورجیا آغاز می‌کنند که قبلا به دلیل استفاده از آب آشامیدنی معمولی به عنوان خنک‌کننده تحت پیگرد قضایی قرار گرفته بود. استفاده از آب به عنوان خنک‌کننده یک روش کارآمد برای کنترل دمای حجم زیادی از سرورهای داده گوگل محسوب می‌شود.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر بیجار استان کردستان

گوگل همچنین در برخی مناطق ایالات متحده در حال همکاری با بوم‌شناسان و معماران است تا به افزایش مقاومت چشم‌اندازهای آبی اطراف سایر مزارع سرور خود کمک کند. غول فناوری درباره تلاش‌های خود گفته است:

ماجراجویی ما برای مدیریت آب شامل افزایش مداوم مصرف و بکارگیری آب می‌شود. در مراکز داده خود، ما فرصت‌های بالقوه را برای استفاده از جایگزین‌های آب شیرین شناسایی می‌کنیم. در پردیس‌های اداری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بیجار استان کردستان - نیز ما به دنبال استفاده بیشتر از منابع آب در محل (مانند جمع‌آوری آب باران و فاضلاب تصفیه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بیجار استان کردستان - شده) برای تامین آب غیر آشامیدنی برای مصارفی مانند - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بیجار استان کردستان - آبیاری و شستشو هستیم.

در نهایت، این شرکت قصد دارد همکاری خود را با جوامع، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بیجار استان کردستان - سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان ادامه دهد تا به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بیجار استان کردستان - آن‌ها در ارائه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بیجار استان کردستان - ابزار و فناوری‌های مورد نیاز برای اندازه‌گیری و پیش‌بینی نیازهای آب کمک کند. تعهد جدید نیز در حالی اعلام شده است که «سوندار پیچای» مدیرعامل آلفابت، اعلام کرد این شرکت تلاش می‌کند تا سال ۲۰۳۰ تمام مراکز داده و دفاتر خود را کاملا با انرژی بدون کربن اداره کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کامیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر تعمیرگاه شما طرفای شهرک آفتاب بیجار هم خدمات داره
پاسخ: بله در شهرک آفتاب شهر بیجار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone