🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10178.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل ایده استفاده از حسگرهای سلامتی در مک‌بوک پرو را بررسی می‌کند

بر اساس اطلاعات به دست آمده از یک پتنت جدید، اپل در حال بررسی چگونگی افزودن حسگر ردیابی بیومتریک به محل استراحت دست در لپ‌تاپ‌هاست. بنابراین احتمالا فناوری مشابهی که در اپل واچ به کار ...

بر اساس اطلاعات به دست آمده از یک پتنت جدید، اپل در حال بررسی چگونگی افزودن حسگر ردیابی بیومتریک به محل استراحت دست در لپ‌تاپ‌هاست. بنابراین احتمالا فناوری مشابهی که در اپل واچ به کار گرفته شده، به مک‌بوک - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران - پرو می‌آید.

کوپرتینویی‌ها در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران - پتنت جدیدی که به‌تازگی به سطح اینترنت راه پیدا کرده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران - وضعیت دستگاه قابل حملی را توصیف کرده‌اند که حسگر زیستی یکپارچه دارد. اگرچه فناوری موجود در این پتنت می‌تواند در نقاط مختلف مک‌بوک پرو کار گذاشته شود، اما طرح‌هایی که در این پتنت وجود دارد به محلی اشاره می‌کند که دست‌ها روی آن قرار می‌گیرند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران

در بخشی از این پتنت آمده است: «بسیاری از دستگاه‌های قابل حمل الکترونیکی قدیمی طوری طراحی شده‌اند که فقط از طریق کیبورد یا دستگاه‌های ورودی مشابه اطلاعات دریافت می‌کنند. با این حال، نوت‌بوک‌های سنتی اندکی هستند که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران - حسگرهای پیشرفته یا روش‌های پیچیده نظارتی داشته باشند.»

اپل استفاده از یک حسگر زیستی را پیشنهاد کرده که در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران - سطح دستگاه‌های قابل حمل الکترونیکی کار گذاشته می‌شود. در ادامه این پتنت آمده است: «دستگاه الکترونیکی مدنظر اپل شامل لایه ماتی است که روی یک لایه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران - نیمه شفاف قرار داده شده و دربرگیرنده حفره‌های بسیار کوچکی است. مجموعه این حفره‌های کوچک طوری طراحی شده‌اند که در صورت عدم کارکرد حسگر زیستی، - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران - منبع نور و گیرنده نور را بپوشانند.»

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران

اپل می‌گوید منبع روشنایی نور یا سایر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران - انرژی‌های اپتیکال را از طریق حفره‌های کوچک به قسمتی از بدن کاربر می‌رساند. سپس گیرنده نور بازتاب آن را دریافت می‌کند و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران - اطلاعات لازم را به ثبت می‌رساند. اپل ادامه می‌دهد: «حسگر زیستی در کنار کیبورد کار گذاشته می‌شود و قسمتی از بدن که روی آن قرار می‌گیرد کف دستان کاربر است. منبع نور هم یک چراغ LED سبز است. حسگر زیستی طوری ساخته شده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران - که رگ‌های خونی موجود در بدن کاربر را شناسایی کند.»

این شرکت می‌گوید برای جلوگیری از به چشم آمدن طیف مرئی نور LED، ممکن است از یک حسگر مجاورت استفاده شود تا تنها در صورت قرار گرفتن دست روی محل مربوطه حسگرها فعالیت خود را آغاز کنند.

اگرچه تمرکز این پتنت بر قابلیت‌های سلامتی است، اما فناوری مدنظر اپل می‌تواند کاربردهای دیگری هم داشته باشد و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران - برای مثال به منظور تشخیص شرایط نوری محیط استفاده شود. همچنین اگر دستگاه نتواند تا مدت مشخصی کف دست کاربر را تشخیص دهد، دستگاه قادر است به طور خودکار قفل یا خاموش شود.

- تعمیرات کولر گازی دوو در شهر آمل استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone