تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10161.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تیک‌تاک از نظر متوسط زمان مشاهده ویدیو در آمریکا و بریتانیا از یوتیوب پیشی گرفت

گزارش منتشر شده از سوی «App Annie» نشان می‌دهد در رقابت بین تیک تاک و یوتیوب، کاربران در آمریکا و بریتانیا زمان بیشتری را صرف مشاهده ویدیو در تیک‌تاک می‌کنند که دستاوردی بزرگ برای این ...

گزارش منتشر شده از سوی «App Annie» نشان می‌دهد در رقابت بین تیک تاک و یوتیوب، کاربران در آمریکا و بریتانیا زمان بیشتری را صرف مشاهده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان - ویدیو در تیک‌تاک می‌کنند که دستاوردی بزرگ برای این شبکه اجتماعی به حساب می‌آید.

این بررسی در شرایطی انجام شده که اواسط ۲۰۲۰ گفته شده بود تعداد کاربران تیک تیک از مرز ۷۰۰ میلیون نفر عبور کرده است. طی همه‌گیری کرونا، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های مختلف افزایش پیدا کرد و در این بین ویدیوهای کوتاه طرفداران بسیاری دارد.

آمارها نشان می‌دهند که یوتیوب و تیک تاک در بخش ویدیوی آنلاین مورد توجه کاربران قرار دارند. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان - اما ظاهرا در این - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان - رقابت تیک تاک توانسته در ایالات متحده و بریتانیا کاربران را بیشتر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان - از یوتیوب به خود مشغول کند و متوسط زمان مشاهده ویدیوها در تیک تاک توسط کاربران آمریکایی و بریتانیایی بیشتر از یوتیوب گزارش شده است.

براساس گزارش منتشر شده از سوی App Annie، در ماه ژوئن - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان - ۲۰۲۱ در بریتانیا بطور متوسط نزدیک به ۱۵ ساعت مشغول استفاده از یوتیوب بوده که این زمان برای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان - تیک تاک نزدیک به ۲۵ ساعت بوده است. در ایالات متحده اما این اختلاف کمتر است. کاربران در ژوئن بطور متوسط ۲۲ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان - ساعت از یوتیوب استفاده کرده‌اند، در حالی که سهم تیک تاک به ۲۴ ساعت می‌رسد.

یوتیوب زمان صرف - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان - شده توسط هر کاربر را به صورت مجزا ارائه نمی‌دهد و بجای چنین کاری به سراغ یک تصویر کلی می‌رود. در گزارش App Annie تنها گوشی‌های اندرویدی مورد بررسی قرار گرفته‌اند و همچنین داده‌های کاربران چینی نیز در این بررسی وارد نشده‌اند.

«جیمی مک ایوان»، تحلیلگر این وبسایت می‌گوید این آمار می‌تواند نقطه عطفی در عملکرد تیک تاک محسوب شود - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان - و موفقیت بزرگی برای این پلتفرم خواهد بود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که اواسط مردادماه در گزارش دیگری گفته شده بود که اپلیکیشن تیک تاک با پشت سر گذاشتن فیسبوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و سایر پلتفرم‌های پیام‌رسان به پردانلودترین برنامه رسانه اجتماعی دنیا تبدیل شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone