تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10164.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگر تاشو جدید ال‌جی با وجود انعطاف‌پذیری بالا، دوامی مشابه شیشه دارد

فناوری جدید پنل نمایش ال‌جی می‌تواند بطور همزمان به سمت داخل و خارج تا شود. این فناوری «Real Folding Window» نام دارد و از طریق پوشش ویژه‌ای روی یک نوار پلاستیکی نازک به وجود می‌آید. ...

فناوری جدید پنل نمایش ال‌جی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - می‌تواند بطور همزمان به سمت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - داخل و خارج تا شود. این فناوری «Real Folding Window» نام دارد و از طریق پوشش ویژه‌ای روی یک نوار پلاستیکی نازک به وجود می‌آید. این فناوری در نهایت صفحه‌ای به سختی شیشه اما به انعطاف پلاستیک را ارائه می‌کند.

شرکت LG Chem به‌تازگی از نوع - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - جدیدی از مواد پوششی رونمایی کرده که مدعی رفع دو - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - مشکل اساسی است: چین‌خوردگی نمایشگر و مقاومت پایین لایه فوقانی نسبت به سایر صفحات شیشه‌ای. فناوری جدید ال‌جی موسوم به Real Folding Window در قالب یک پوشش ویژه روی نوار پلاستیکی «پلی‌اتیلن ترفتالات» (PET) ساخته شده است.

ال‌جی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - می‌گوید این ماده نازک‌تر از شیشه‌های سکوریت موجود است اما سختی آن‌ها را حفظ کرده و در عین حال به اندازه پلاستیک انعطاف‌پذیر است. سخنگوی این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - شرکت می‌گوید: «برخلاف نوارهای پلیمید موجود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - و مواد شبه-شیشه سکوریت، لایه‌ای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - که با فناوری پوششی جدید ال‌جی توسعه پیدا کرده، انعطاف‌پذیری را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - به حداکثر می‌رساند و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - بخشی از چالش‌های گوشی‌های تاشو مثل بخش‌های ارتباطی دستگاه را بهبود می‌بخشد.»

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس

ال‌جی Chem می‌گوید دوام صفحه با استفاده از فناوری Real Folding Window حتی پس از ۲۰۰ هزار بار تا زدن کاملا حفظ شده است. به‌علاوه، بهینه‌سازی‌هایی روی خطوط تاخوردگی به وجود آمده تا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - این علامت‌ها کمتر دیده شوند. ال‌جی مدعی است که مهندسان آن‌ها در حال کار روی پوشش ویژه‌ای بدون استفاده از نوار پلاستیکی هستند.

با این حال، هنوز زمان زیادی تا عرضه این فناوری به بازار باقی مانده است. ال‌جی Chem می‌گوید تولید انبوه این فناوری در سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد و تولید با ظرفیت کامل از سال ۲۰۲۳ انجام می‌پذیرد. این شرکت فقط بازار تلفن‌های هوشمند را هدف قرار نداده و می‌خواهد فناوری خود را برای لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها هم عرضه کند. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - ال‌جی Chem می‌گوید تاکنون پیشنهادهایی را در همین زمینه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - دریافت کرده و احتمالا پروژه‌های مشترکی را در این زمینه در پیش خواهند گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone