تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10165.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل تاریخ برگزاری مراسم رونمایی از آیفون ۱۳ را اعلام کرد

اپل بالاخره پس از مدت‌ها انتظار از برگزاری مراسم بعدی‌اش با نام «California Streaming» در روز سه شنبه تاریخ ۲۳ شهریور ماه خبر داد. این مراسم که به صورت مجازی در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ...

اپل بالاخره پس - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - از مدت‌ها انتظار از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - برگزاری مراسم بعدی‌اش با نام «California Streaming» در روز سه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - شنبه تاریخ ۲۳ شهریور ماه خبر داد. این مراسم که به صورت مجازی در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، احتمالا میزبان گوشی‌های سری آیفون ۱۳ به همراه اپل واچ سری ۷ خواهد بود.

مدت‌هاست منتظر اعلام تاریخ مراسم بعدی کوپرتینویی‌ها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - هستیم و در هفته‌های اخیر گزارش‌های زیادی درباره آن منتشر شده بود. حالا اپل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - با ارسال دعوتنامه‌ای برگزاری این مراسم در سه‌شنبه هفته آینده را تایید کرده و بسیاری منتظر رونمایی از آیفون‌های جدید هستند.

گوشی‌های سری آیفون - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - ۱۳ احتمالا ابعاد کلی یکسان با نسل کنونی‌شان داشته باشند، با این حال انتظار داریم به ناچ کوچکتری مجهز شوند، دوربین پیشرفته‌تری داشته باشند و بالاخره به رفرش ریت بالاتر ۱۲۰ هرتز مجهز شوند، البته ویژگی آخر را احتمالا خریداران مدل‌های پرو و نه استاندارد تجربه خواهند کرد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسدآباد استان همدان

در صورتی که در مراسم ۲۳ شهریور از آیفون‌های جدید رونمایی شود، احتمالا اپل تاریخ انتشار نسخه پایدار iOS - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - 15 را هم اعلام خواهد کرد. این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - سیستم عامل احتمالا اوایل پاییز همزمان با آیفون ۱۳ در اختیار کاربران محصولات قدیمی‌تر قرار می‌گیرد، اما ظاهرا برخی ویژگی‌ها مانند SharePlay در ابتدا در دسترس نخواهند بود.

آیفون ۱۳ تنها محصولی احتمالی حاضر در این مراسم نیست و انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها از اپل واچ سری ۷ هم رونمایی کنند. طبق گزارش‌ها باید برای دومین بار شاهد افزایش ابعاد اپل واچ باشیم و این بار اپل آن‌ها را در مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری روانه بازار خواهد کرد. البته احتمالا این ساعت هوشمند با تاخیر وارد بازار می‌شود چرا که شایعات از مشکلات در تولید خبر می‌دهند.

یکی دیگر از محصولات احتمالی حاضر در این مراسم، ایرپاد ۳ خواهد بود که انتظار می‌رود طراحی جدیدی داشته باشد و احتمالا کیفیت صوتی بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اگرچه منتظر رونمایی از نسل جدید مک‌بوک پرو هم هستیم اما انتظار نداریم در مراسم ۲۳ شهریور، کوپرتینویی‌ها از آن‌ها رونمایی کنند و احتمالا باید منتظر مراسم جداگانه‌ای برای مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با نسخه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - جدید اپل سیلیکون باشیم.

ما در دیجیاتو مانند گذشته مراسم ۲۳ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - شهریور اپل را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone