تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10154.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

توییتر مشغول آزمایش طراحی لبه به لبه تصاویر و ویدیوهای تایم لاین است

توییتر امروز اعلام کرده در حال آزمایش طراحی جدیدی برای تصاویر و ویدیوهای تایم لاین در iOS است. در این تایم لاین جدید با طراحی تقریبا تمام صفحه جدیدی مشابه آنچه در اینستاگرام وجود دارد، ...

توییتر امروز اعلام کرده در حال آزمایش طراحی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کاشمر استان خراسان - جدیدی برای تصاویر و ویدیوهای تایم لاین در iOS است. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کاشمر استان خراسان - در این تایم لاین جدید با طراحی تقریبا تمام صفحه جدیدی مشابه آنچه در اینستاگرام وجود دارد، روبه‌رو می‌شویم و تصاویر و ویدیوها کل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کاشمر استان خراسان - عرض نمایشگر را می‌پوشانند.

به گفته توییتر، این تغییر برای پشتیبانی بهتر از گفتگوهای بصری و متنی صورت می‌گیرد و کاربر احساس بهتری در زمان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کاشمر استان خراسان - استفاده از توییتر خواهد داشت:

«حالا این ویژگی را در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کاشمر استان خراسان - iOS آزمایش می‌کنیم: توییت‌های لبه به لبه که عرض تایم لاین شما را افزایش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کاشمر استان خراسان - می‌دهد تا ویدیوها، تصاویر و گیف‌های شما فضای بیشتری برای درخشیدن داشته باشند.»

در حال حاضر نمی‌دانیم این شبکه اجتماعی چه زمانی طراحی جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هم اکنون این ویژگی فاز آزمایشی را پشت سر می‌گذارند و در اختیار تعداد محدودی از کاربران iOS قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کاشمر استان خراسان

این تغییر در صورتی که در اختیار تمام - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کاشمر استان خراسان - کاربران قرار بگیرد، به کاهش نگرانی‌ها پیرامون فناوری برش تصاویر توییتر کمک می‌کند. توییتر در سال‌های اخیر با چالش‌های مختلفی برای الگوریتم‌های برش تصاویر مواجه شده و این الگوریتم‌ها عملکرد متعصبانه‌ای داشته‌اند.

توییتر در اوایل سال جاری میلادی این الگوریتم برش تصاویر را از دسترس خارج کرد، اما طراحی جدید تایم لاین که همانند اینستاگرام روی محتوای بصری تمرکز دارد، می‌تواند مشکلات این شبکه اجتماعی در زمینه تعصبات اجتماعی را کاهش دهد.

در کنار این طراحی جدید، توییتر روی قابلیت حذف دنبال‌کنندگان بدون مسدود کردن آن‌ها هم کار می‌کند. در این قابلیت گزینه‌ای برای حذف کاربران از لیست دنبال‌کنندگان وجود دارد و با اینکار دیگر توییت‌های شما به صورت خودکار در تایم لاین - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کاشمر استان خراسان - فرد موردنظر قرار نمی‌گیرد.

علاوه بر این، توییتر روی قابلیت آرشیو کردن توییت‌ها هم کار می‌کند که امکان مخفی‌سازی توییت‌ها پس از مدت مشخصی را فراهم می‌کند. همچنین در آینده باید منتظر ویژگی‌هایی مانند مخفی‌سازی توییت‌هایی که لایک می‌کنید و امکان ترک گفتگوهای عمومی هم باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone