🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10172.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

کاربران اپل واچ از ترک خوردن و پارگی بند Solo Loop خبر می‌دهند

اپل واچ سری ۷ احتمالا ظرف چند هفته آینده وارد بازار می‌شود ولی کسانی که از نسل فعلی این ساعت هوشمند استفاده می‌کنند، می‌گویند بند Solo Loop آن‌ها کیفیت لازم را ندارد و به فاصله ...

اپل واچ سری ۷ احتمالا ظرف چند هفته آینده وارد بازار - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌شود ولی کسانی که از نسل فعلی این ساعت هوشمند استفاده می‌کنند، می‌گویند بند Solo Loop آن‌ها کیفیت لازم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - را ندارد و به فاصله چند ماه بعد از خرید، ترک می‌خورد و پاره می‌شود.

گروهی از کاربران در پاسخ به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - درخواست یکی از کاربران وب‌سایت ردیت از کیفیت پایین بند Solo Loop اپل واچ خبر داده‌اند. این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - بند از نوع خاص و انعطاف‌پذیری از سیلیکون ساخته شده که به شکلی ایمن به ساعت اپل وصل می‌شود و قفل یا سگک سنتی ندارد.

اگرچه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - بسیاری از کاربران گفته‌اند که بند Solo Loop آن‌ها در طول زمان کش نیامده، ولی برخی از ترک خوردن، پارگی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - یا بریده شدن این بند ۵۰ دلاری خبر داده‌اند. یکی از کاربران به نام - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - GPT96 می‌گوید: «من عاشق بند Solo Loop بودم و به جهت راحتی هر روز از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - آن استفاده می‌کردم. ولی متاسفانه یک روز ترک کوچکی روی آن به وجود آمد و ۱۰ ماه بعد بند ساعتم پاره شد.»

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی

یک یوتیوبر برزیلی با نام «مارچ ویل» نیز از بروز اتفاقی مشابه برای ساعتش خبر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - داده و می‌گوید بند Solo Loop او از وسط نصف شده است. برخی کاربران می‌گویند با مراجعه به مراکز اپل توانسته‌اند بند خود را عوض کنند، ولی بقیه از خیر بند قبلی خود گذشته و یک بند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - جدید خریده‌اند.

عده دیگری از کاربران از بروز - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - مشکل در بند Braided Solo Loop خبر داده‌اند که ظاهری مشابه بند Solo Loop دارد اما در کنار رشته‌های سیلیکونی از الیاف بازیافتی استفاده می‌کند.

این گزارش‌ها در شرایطی منتشر شده که اپل می‌خواهد ابعاد اپل واچ را برای اولین بار در سه سال اخیر افزایش دهد. پیش‌تر در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - شایعاتی گفته شده بود که مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری اپل واچ در دست ساخت هستند و ضخامت آن‌ها احتمالا ۱ میلی‌متر نسبت به نسل قبل - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - بیشتر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone