تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10156.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

عینک هوشمند فیسبوک و Ray-Ban در تاریخ ۱۸ شهریور ماه معرفی می‌شود

پس از مدت‌ها انتظار در نهایت تاریخ رونمایی عینک هوشمند فیسبوک و ری-بن مشخص شد. پوستر منتشر شده در وب‌سایت ری‌-بن از تاریخ رویداد معرفی این محصول سخت افزاری فیسبوک در ۱۸ شهریورماه خبر می ...

پس از مدت‌ها انتظار در نهایت تاریخ رونمایی عینک هوشمند فیسبوک و ری-بن مشخص شد. پوستر منتشر شده در وب‌سایت ری‌-بن از تاریخ رویداد معرفی این محصول سخت افزاری فیسبوک در ۱۸ شهریورماه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نکا استان مازندران - خبر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نکا استان مازندران - می دهد.

ری‌-بن با انتشار پوستری در وب‌سایت خود، تصویری از یک عینک را به همراه تاریخ رویداد اطلاع رسانی کرده است. همچنین فرم ثبت نامی در قسمت پایین پوستر قرار داده شده تا علاقه‌مندان برای دریافت نوتیفیکیشن در مورد این محصول جدید ثبت‌نام کنند. هرچند به صورت دقیق مشخص نیست ثبت‌نام‌کنندگان در وب‌سایت ری‌-‌بن قرار است با ثبت نام در سایت اخبار مربوط به این عینک هوشمند را دریافت کنند یا تنها - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نکا استان مازندران - قرار است نوتیفیکیشن مربوط به معرفی و عرضه به آنها اطلاع‌رسانی شود. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نکا استان مازندران -

فیسبوک عینک هوشمند خود را با همکاری شرکت مادر Ray-EssilorLuxottica توسعه داده است و آن را گامی موثر برای توسعه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نکا استان مازندران - عینک هوشمند مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده کامل می‌داند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نکا استان مازندران

پیشتر مارک زاکربرگ تایید کرده بود که عینک هوشمند این شرکت، محصول سخت افزاری بعدی فیسبوک خواهد بود. اگرچه تاکنون زمان رونمایی از آن مشخص نشده بود.

عینک هوشمند فیسبوک و ری-‌بن می‌تواند تنها بخشی از ابتکار و خلاقیت فیسبوک را در راستای هدف بزرگ‌تری که دنبال می‌کند، به نمایش بگذارد. در واقع این شرکت قصد دارد عینک‌های هوشمند با فناوری‌های جدید را به بازار عرضه کند.

در حال حاضر مشخص نیست که این عینک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نکا استان مازندران - هوشمند چه قابلیت‌هایی دارد، ولی فیسبوک قبلا تایید کرده بود که عینک ری-بن نمایشگر مجتمع نخواهد داشت و یک دستگاه واقعیت افزوده محسوب نمی‌شود.

در نهایت این سولات درباره عینک فیسبوک وجود دارد: آیا می‌توان با این محصول تماس صوتی برقرار کرد؟ آیا امکان دسترسی به دستیار هوشمند وجود خواهد داشت؟ هنوز چیزی مشخص نیست. منتها بدون وجود یک نمایشگر مجتمع، این دستگاه باید برای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نکا استان مازندران - انجام کارهای مختلف خود با یک اپلیکیشن همراه کار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone