🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10174.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

کاربری در هند از انفجار پوکو X3 پرو ۵ دقیقه پس از شارژ کامل دستگاه خبر می‌دهد

کاربری در هند تصاویری از یک دستگاه پوکو X3 پرو منتشر کرده که منفجر شده است. این کاربر دستگاه را با شارژ کامل از شارژر جدا می‌کند، اما تنها پس از ۵ دقیقه گوشی پوکو ...

کاربری در هند تصاویری از یک دستگاه پوکو - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خلخال استان اردبیل - X3 پرو منتشر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خلخال استان اردبیل - کرده که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خلخال استان اردبیل - منفجر شده است. این کاربر دستگاه را با شارژ کامل از شارژر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خلخال استان اردبیل - جدا می‌کند، اما تنها پس - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خلخال استان اردبیل - از ۵ دقیقه گوشی پوکو آتش می‌گیرد.

تصاویر به‌ اشتراک‌ گذاشته‌ شده از گوشی نشان می‌دهند که باتری از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خلخال استان اردبیل - گوشی بیرون زده و احتمالا باطری گوشی منفجر شده است. در این حادثه یک پتو سوخته، اما خوشبختانه آسیب جانی در پی نداشته و منجر به آتش‌سوزی جدی نشده است. این کاربر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خلخال استان اردبیل - با نام «امان بهردوج» (Aman Bhardwaj) با انتشار این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خلخال استان اردبیل - توییت گفته این گوشی را حدود دو ماه قبل خریده و گوشی در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۵ خرداد خرداد) خریداری شده است.

ظاهرا گوشی از یک مغازه خرده‌فروشی خریداری شده و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خلخال استان اردبیل - هنوز مشخص نیست که این مغازه مورد تایید پوکو بوده یا نه. پوکو هنوز رسما به این اتفاق واکنش نشان نداده است.

این دومین باری است که انفجار گوشی‌های سری X3 پوکو - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خلخال استان اردبیل - گزارش می‌شود. گزارش قبلی مربوط به آتش گرفتن گوشی پوکو X3 در ماه آوریل سال میلادی جاری بوده است. نمایندگی پوکو در هند مدعی شده دلیل انفجار آن گوشی فشار خارجی بوده و پس از تحقیقات اولیه سوراخ شدن آن تایید کرد.

گوشی‌های پوکو با وجود مشخصات فنی قدرتمند، قیمت مناسبی دارند و همین ویژگی باعث شده در برخی کشورها از جمله هند فروش بالایی را تجربه کنند. با این وجود، ایجاد مشکلاتی مانند آتش گرفتن و انفجار می‌تواند به اعتبار این زیرمجموعه شیائومی ضربه بزند. در نهایت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خلخال استان اردبیل - باید به این موضوع اشاره کنیم که پوکو انفجار اخیر را تایید یا رد نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone