تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10159.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

راهنمای خرید آنلاین: از کدام سایت‌ها محصولات روستایی و بومی بخریم؟

خرید محصولات بومی و روستایی همواره برای آن‌ها که غرق در زندگی شهری شده‌اند، لذت بخش است. اگر چه همواره دردسرهایی برای سفر به روستا و تهیه این محصولات وجود داشته و چگونگی احراز کیفیت ...

خرید محصولات بومی و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - روستایی همواره برای آن‌ها که غرق در زندگی شهری شده‌اند، لذت بخش است. اگر چه همواره دردسرهایی برای سفر به روستا و تهیه این محصولات وجود داشته و چگونگی احراز کیفیت کالاها یکی از دغدغه‌های همیشگی بوده است.

اما به لطف گسترش تجارت الکترونیک، فروشگاه‌های آنلاین شناخته شده‌ای در این زمینه فعالیت کرده که محصولات روستایی را به دست - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - خریداران - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - شهری می‌رسانند. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - در ادامه با تعدادی از آن‌ها آشنا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - می‌شویم.

باسلام

باسلام را می‌توان یکی از شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید محصولات بومی و روستایی دانست که هزاران تولید کننده خرد، خانگی و محلی را از مناطق مختلف ایران در دل خود جای داده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان

در این بازار آنلاین، هر تولید کننده‌ای فروشگاه شخصی خود را داشته که به آن غرفه می‌گویند و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - محصولاتش اعم از خوردنی‌جات، صنایع دستی، پوشاک و ... را مستقیما به خریدار عرضه می‌کند.

باسلام همانند یک شبکه اجتماعی است که کاربران اعم از خریدار و فروشنده می‌توانند یکدیگر را دنبال کنند یا در بستر این پلتفرم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - با یکدیگر گفتگو داشته باشند.

ارسال سفارش در باسلام به دو صورت «ارزان‌تر» یا «سریع‌تر» است و اکثر غرفه‌داران سفارش مشتری را از طریق پست ارسال می‌کنند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - که بنابر نوع پیشتاز یا سفارشی، بین 3 تا 5 روز به دست شما می‌رسد. اگر غرفه‌دار با خریدار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - همشهری بود امکان ارسال با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - پیک وجود دارد. از همین روی هزینه‌های ارسال با توجه به شهر فروشنده و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - خریدار متفاوت است. توجه داشته باشید در صورتی که هر محصول را از غرفه متفاوتی بخرید، بایستی هزینه پستی جداگانه‌ای پرداخت کنید.

البته ﺑﻌﻀﯽ از ﻏﺮﻓﻪ‌ﻫﺎ ﺷﺮاﯾﻂ ارﺳﺎل راﯾﮕﺎن دارﻧﺪ که اﮔﺮ ﺑﻪ اﻧﺪازه ﻣﺒﻠﻐﯽ ﮐﻪ ﺧﻮدﺷﺎن مشخص ﮐﺮده‌اﻧﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﮐﻨﯿﺪ، ارﺳﺎل ﺳﻔﺎرش ﺷﻤﺎ راﯾﮕﺎن ﻣﯽ‌ﺷﻮد.

پس از هر خرید، باسلام هزینه پرداخت شده را به امانت نزد خود نگه می‌دارد و پس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - از تحویل محصول - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - به مشتری وجه به حساب فروشنده واریز می‌شود. اگر پیش از ارسال سفارش از خرید خود پشیمان شوید امکان لغو سفارش وجود دارد اما بعد از ارسال سفارش تنها در صورتی می‌توان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - آن را بازگرداند که محصول دریافت شده مطابق با آنچه سفارش داده شده نباشد، با عکس و اطلاعات غرفه مغایرت داشته یا در مسیر ارسال آسیب دیده باشد. لازم به ذکر است طبق قوانین تجارت الکترونیک ، خریدار تا 7 روز بعد از تسلیم کالا امکان مرجوعی آن را دارد. اگرچه برخی محصولات قابل بازگشت نیستند و حتما قبل از خرید به فهرست اعلام شده توجه کنید.

شما با دعوت از دوستان خود برای پیوستن به باسلام و پس از ثبت خرید آن‌ها، 10هزار تومان اعتبار و یک کد تخفیف 20هزار تومانی 4 بار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - مصرف دریافت خواهید کرد. همچنین این بازار آنلاین تخفیف‌هایی را برای اولین خرید در نظر گرفته است.

باسلام در کنار وبسایت، اپلیکیشن نیز داشته که امتیاز بالایی در اپ استورها دارد.

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا که یکی از اولین گزینه‌ها برای خرید اینترنتی است، دسته بندی به عنوان بومی و محلی در وبسایت خود قرار داده است تا علاقمندان به محصولات روستایی بتوانند کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان

این محصولات بومی در حوزه‌های خانه و کاشانه، پوشیدنی و اکسسوی، بازی و سرگرمی، خوراکی و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - آشامیدنی و مد و پوشاک هستند.

پس از ثبت سفارش، اگر در یکی از شهرهای اکسپرس باشید، امکان انتخاب بازه زمانی برای تحویل محصول‌تان دارید در غیر این صورت سفارش شما از طریق پست طی ۴ روز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - کاری تحویل می‌شود و برای بسیاری از محصولات امکان پرداخت در محل وجود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - دارد. هزینه ارسال برای خریدهای بالای ۳۰۰هزار تومان نیز رایگان است.

آن طور که دیجی‌کالا می‌گوید این امکان در اختیار مشتریانش قرار گرفته تا در صورت پشیمانی از خرید محصول، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - حداکثر تا ۷ روز انصراف خود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - را به واحد خدمات اعلام کنند و آن را بازپس بفرستند، البته به این شرط که محصول پلمپ بوده و از آن استفاده نشده باشد.

از دیگر مزایای دیجی‌کالا می‌توان به امکان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - خرید قسطی با دیجی‌پی اشاره کرد.

کشمون

فروشگاه اینترنتی کشمون یکی دیگر از عرضه کننده‌های محصولات روستایی است که تمرکز خود را صرفا روی محصولات خوراکی از قبیل زعفران، عسل، زرشک، خرما، برنج و چای ایرانی گذاشته است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان

کشمون مدعی است محصولات عرضه شده در این سایت، کاملا طبیعی و بدون هیچ ناخالصی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - است. تمامی محصولات از کشاورزهای احراز هویت شده که کشمون بر کار آن‌ها نظارت میدانی داشته، تامین شده و سپس توسط - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - تیم کنترل کیفیت‌شان تایید و در صورت لزوم به آزمایشگاه‌های معتبر فرستاده می‌شوند تا خلوص - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - و درجه بندی‌شان مشخص شود. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - این محصولات در بسته بندی استاندارد و تا حد امکان محیط زیستی همراه با شناسنامه‌ای که داخل جعبه قرار دارد، به دست شما می‌رسد. قیمت گذاری در کشمون نیز بر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - اساس درجه کیفی هر محصول طبق یک فرمول انجام می‌شود.

یکی از ابتکارات جالب کشمون - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - تهیه سبد تست است که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - محصولات مختلف خود را در اندازه‌های کوچک برای فروش قرار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - داده تا افراد بتوانند مزه‌های متنوع این محصولات - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - را چشیده و برای خرید خود، اطمینان بیشتری حاصل کنند.

همچنین جعبه‌های هدیه‌ای در سایت قرار داشته که هر کدام حاوی محصولات مختلفی بوده و می‌توانید برای هدیه سازمانی یا دوستان خود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - سفارش دهید.

در حال حاضر، سفارش‌های تهران با پیک ارسال شده و امکان انتخاب بازه زمانی برای دریافت وجود دارد. سفارش‌های سایر شهرها نیز با پست ارسال شده و بین ۴ تا ۱۰ روز کاری به دست خریداران می‌رسد. هزینه‌ ارسال برای سفارشات تا ۲۰۰ هزارتومان، هفت هزارتومان و برای سفارشات بالای ۲۰۰ هزار تومان رایگان است.

در صورتی که پس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - از تحویل سفارش متوجه گذشت تاریخ انقضا، آسیب دیدگی کالا از لحاظ فیزیکی، نشت محصول از داخل ظرف یا تغییر طعم پس از پخت یا مصرف شدید، می‌توانید با پشتیبانی کشمون تماس و آن را مرجوع کنید.

لازم به ذکر است برای آن دسته از افرادی که علاقمند به خرید حضوری هستند، نمایندگی‌هایی از کشمون در چند شهر کشور همانند تهران، مشهد، رشت و ... حضور داشته و پاسخ‌گوی نیاز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - مشتریان خود هستند.

ساوا

ساوا یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی عرضه خوراکی‌های روستایی و بومی است که از دل بازارهای محلی و کوچک روستاها و شهرهای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - زیبای ایران شروع به کار کرده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان

هدف این فروشگاه معرفی و فروش خوراکی‌های متنوع - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - با توجه به سلیقه کاربرانش است که با مواد اولیه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - محلی در کارگاه‌های محلی تولید شده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - و همواره بر کیفیت تولید آن‌ها نظارت می‌شود.

یکی از نقاط - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - قوت این فروشگاه دسته بندی دقیق خوراکی‌های متنوع براساس بسته‌بندی، مزه، موارد غذایی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - خاص مانند بدون شکر، حاوی شیر یا ماهی، سم پاشی نشده، ارگانیک و ... است که انتخاب را برای مشتریانش راحت می‌کند.

هر محصول نیز در صفحه خود داستانی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - در دل داشته و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - با تصاویری متفاوت، اطلاعات جامعی را در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

ساوا به مراکز کل استان‌های کشور محصولات خود را با پست ارسال کرده و هزینه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - آن براساس وزن سفارش تعیین می‌شود، هزینه ارسال در تهران 20 هزار تومان است. لازم به ذکر است هزینه بسته‌بندی جدای از هزینه محصول مورد محاسبه قرار می‌گیرد.

تمام محصولات این فروشگاه نیز شامل ضمانت برگشت بوده و در صورتی که نقص یا مشکلی در محصول باشد، می‌توانید محصول را برگردانید.

روستاتیش

روستاتیش پلتفرم توسعه و عرضه محصولات روستایی است که بخشی از سود فروش محصولات آن به یک پروژه توسعه روستایی تخصیص داده می‌شود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان

محصولات این فروشگاه اینترنتی در دسته‌های زیورآلات، لوازم منزل، اکسسوری، خوراکی و پوشاک قرار می‌گیرد که از تنوع بالایی برخوردار است.

یکی از امکانات جالب روستاتیش، راهنمای خرید هدیه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - برای خانم‌ها، آقایان، کودکان، عشاق یا براساس مناسبت‌ها مانند یلدا و نوروز است که به راحتی می‌توانید از بین محصولات این سایت اقدام به خرید کنید.

سفارش‌ها در روستاتیش با پست به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - دست مشتریان رسیده و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - مبلغی به منظور هزینه های بسته بندی و ارسال به پست - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - به ارزش کالای خریداری شده اضافه می‌شود. هزینه ارسال با پست 20هزار تومان بوده و برای خریدهای بالای 500هزار تومان رایگان است.

در صورت وجود نقص در محصول ارائه شده امکان مرجوع آن وجود دارد. همچنین خریدار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارد از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - سفارش خود انصراف دهد، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - به شرط آنکه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - بسته بندی کالا باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد.

فروشگاه روستا

فروشگاه روستا از طریق ایجاد یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - شبکه ارتباطی و اطلاعاتی در سطح روستاهای استان خراسان رضوی، بسترهای فروش محصولات خرد روستاییان را فراهم ساخته است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان

منظور - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - محصولات خرد روستایی محصولاتی بوده است که در سطح خانگی تولید می‌شوند، حجم تولید بالایی ندارند، غالبا زنان روستایی در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - تولید آن‌ها دخیل هستند و دسترسی به بازار هدف برای آن‌ها محدود بوده است.

این محصولات شامل خشکبار، فرآورده‌ها و گیاهان دارویی است و به زودی صنایع دستی و کوچک نیز به آن اضافه خواهد شد.

امکان خرید از این سایت تنها برای افراد ساکن در خراسان رضوی و مازندران فراهم بوده که با پست ارسال شده و براساس وزن سفارش متفاوت است. هزینه ارسال در مشهد نیز 15هزار تومان است. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - همچنین امکان عودت کالا تا 7 روز کاری وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone