🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10176.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

یک شرکت هوش مصنوعی چینی خواستار توقف تولید آیفون بخاطر نقض پتنت شد

شرکت چینی «Xiao-i Robot» که سال گذشته شکایتی علیه اپل برای نقض قوانین مالکیت فکری مطرح کرد و خواستار جریمه ۱.۴ میلیارد دلاری این شرکت شد، اکنون از دادگاه شانگهای درخواست کرده مانع تولید و ...

شرکت چینی «Xiao-i Robot» - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پاوه استان کردستان - که سال گذشته شکایتی علیه اپل برای نقض قوانین مالکیت فکری مطرح کرد و خواستار جریمه ۱.۴ میلیارد دلاری این شرکت شد، اکنون از دادگاه شانگهای درخواست کرده مانع تولید و فروش آیفون در چین شود. هرچند اپل این ادعا را رد می‌کند.

اگر شکایت شرکت Xiao-i Robot - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پاوه استان کردستان - به نتیجه برسد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پاوه استان کردستان - می‌تواند بر زنجیره فروش اپل تاثیرگذار باشد، هرچند به نظر نمی‌رسد بتواند در فروش آیفون ۱۳ خللی ایجاد کند.

در آستانه رویداد هفته آینده اپل که انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها از آیفون ۱۳ رونمایی کنند، شرکت هوش مصنوعی چینی از دادگاه شانگهای چین درخواست کرده که تولید و فروش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پاوه استان کردستان - آیفون را در این کشور متوقف کند. این شرکت ادعا می‌کند اپل در توسعه دستیار سیری حقوق مالکیت فکری یکی از پتنت‌های ثبت شده توسط چینی‌ها را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پاوه استان کردستان - نقض کرده‌ است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پاوه استان کردستان

همان‌طور که گفته شد، سال گذشته نیز این شرکت شکایتی ۱.۴ میلیارد دلاری علیه اپل به دلیل نقض قوانین مربوط به ثبت اختراع دستیار مجازی مشابه سیری،‌ تنظیم کرده بود. در آن مقطع - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پاوه استان کردستان - زمانی، شرکت چینی از اپل خواسته بود که تولید، - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پاوه استان کردستان - استفاده و فروش تمام محصولاتی که قوانین مربوط به ثبت پتنت را نقض کرده‌اند، متوقف کند که در واقع شامل تمام دستگاه‌هایی می‌شود که از سیری پشتیبانی می‌کنند.

ساعاتی قبل از آنکه اپل به صورت رسمی تاریخ رویداد رونمایی خود را اطلاع‌رسانی کند، این شرکت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پاوه استان کردستان - چینی از دادگاه شانگهای درخواست کرد تا اپل را مجبور کند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پاوه استان کردستان - تولید و فروش آیفون را متوقف کند.

یوان هویی»، مدیر عامل شرکت Xiao-i Robot در بیانیه‌ای اعلام کرد که اپل به قوانین مربوط به مالکیت معنوی احترام نمی‌گذارد. اگر دادگاه به ادعای شرکت چینی صحه بگذارد، می‌تواند تاثیر قابل توجهی در فروش اپل ایجاد کند. البته بعید به نظر می‌رسد حکم دادگاه بتواند بر عرضه آیفون ۱۳ تاثیرگذار باشد ولی می‌تواند در آینده مشکلاتی را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پاوه استان کردستان - برای اپل به وجود بیاورد. اپل در بیانیه‌ای تاکید کرد که سیری دارای ویژگی‌هایی نیست که در پتنت ثبت شده شرکت چینی وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام وقت بخیر یک سوالی دارم اطراف دوریسان پاوه اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در دوریسان شهر پاوه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone