🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20668.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کونامی وارد دنیای کامپیوترهای گیمینگ شد؛ معرفی سری Arespear با طراحی متفاوت

«کونامی» سازنده شماری از مطرح‌ترین بازی‌های ویدیویی مانند «سایلنت هیل» و «متال گیر»، از سه کامپیوتر گیمینگ با مشخصات متنوع رونمایی کرد. این کامپیوترهای مخصوص بازی توسط یکی از زیرمجموعه‌های کونامی با نام «Konami Amusements» ...

«کونامی» سازنده شماری از مطرح‌ترین - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان - بازی‌های - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان - ویدیویی مانند «سایلنت هیل» و «متال گیر»، از سه کامپیوتر گیمینگ با مشخصات متنوع رونمایی کرد.

این کامپیوترهای مخصوص بازی توسط یکی از زیرمجموعه‌های کونامی با نام «Konami Amusements» که مسئول ساخت دستگاه‌های بازی‌های آرکید - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان - است، تولید شده‌اند. این کامپیوترها که در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان - خانواده «Arespear» قرار دارند، با قطعات فنی متنوع و قیمت‌های مختلف وارد بازار خواهند شد، البته در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان - حال حاضر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان - کونامی تنها به عرضه این محصولات در کشور ژاپن اشاره کرده و اطلاعاتی پیرامون فروش جهانی آن‌ها منتشر نکرده است.

به گزارش PCWatch، مدل پایه کامپیوترهای کونامی با نام «C300»، - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان - قیمتی نزدیک به ۱۷۵۰ دلار دارد. با پرداخت این مبلغ به پردازنده اینتل Core i5-9400F، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1650، رم ۸ گیگابایتی از نوع DDR4 2666 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD‌ دسترسی پیدا می‌کنید.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان
Arespear C300

دو مدل بعدی با نام‌های «C700» و «+C700» از مشخصات فنی مشابه بهره می‌برند. کونامی برای این محصولات خود پردازنده اینتل Core i7-9700، سیستم خنک‌کننده مایع، ۱۶ گیگابایت رم از نوع DDR4 2666، کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2070 SUPER و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD و ۱ ترابایت HDD درنظر گرفته است. مدل پلاس این کامپیوتر به پنل شفاف و نورپردازی RGB - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان - مجهز شده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان - است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان
Arespear C700

تمام این کامپیوترها به پورت‌های USB - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان - 3.1 Type-A ،USB 3.0 و USB 2.0 به همراه اترنت مجهز شده‌اند. مدل C700 با قیمت ۳۲۰۵ دلار به فروش می‌رسد و اگر بخواهید یک کیس با پنل شفاف داشته باشید، باید برای مدل +C700 نزدیک به ۲۱۰ دیگر هزینه اضافه به سازنده آن پرداخت کنید. تمام این محصولات به کارت صدای «Xonar AE» ایسوس مجهز شده‌اند.

در حالی که بسیاری شرکت کونامی را به علت توسعه بازی‌های کنسولی باکیفیت می‌شناسند، این کمپانی در کشور ژاپن فعالیت گسترده‌ای در زمینه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان - دستگاه‌های آرکید دارد. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کردستان استان کردستان - با توجه به افزایش محبوبیت کامپیوترهای گیمینگ در ژاپن، این شرکت در یک اقدام هوشمندانه وارد این بخش از بازار شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone