🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44003.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی On Max سامسونگ معرفی شد؛ سخت افزار و قیمت مناسب برای بازاری خاص

سامسونگ امروز تلفن همراه جدیدی در کشور هند به نام «Galaxy On Max» معرفی کرد. شرکت کره ای این موبایل را یک «کمرافون» عالی می داند و از دوربین آن، به عنوان ویژگی بارزش یاد می کند ...

سامسونگ امروز تلفن همراه جدیدی در کشور هند به نام «Galaxy On Max» معرفی کرد. شرکت کره ای این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موبایل را یک «کمرافون» عالی می داند و از دوربین آن، به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عنوان ویژگی بارزش یاد می کند و خبر می دهد که در محیط های کم نور، می تواند تصاویر فوق العاده ای ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کند.

به لطف گشودگی دیافراگم f/1.7، دوربین موبایل جدید سامسونگ قادر است نور بیشتری را به سنسور منتقل کند و همین مسئله سبب ثبت تصاویر بهتر در محیط های کم نور و داخلی می شود. از سوی دیگر، گلکسی On Max قابلیتی دارد که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کاربران هندی می توانند پس از ثبت یک تصویر، به سرعت آن را در شبکه های اجتماعی با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

قابلیتی در دوربین این موبایل وجود دارد به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نام «ویرایش و اشتراک» که اجازه می دهد قبل از به اشتراک گذاشتن تصویر در شبکه های اجتماعی، ویرایش های مدنظرتان را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روی آن انجام داده و سپس آن را به هر شبکه ای که مایل هستید بفرستید.

گلکسی On Max در اصل موبایلی است با پنل نمایشگر ۵.۷ اینچی با کیفیت تمام اچ دی. این محصول از یک چیپست مدیاتک با پردازنده ای ۸ هسته ای بهره می برد که البته نامی از آن ذکر نشده. هرچند، پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ۸ هسته ای مورد بحث دارای دو خوشه‌ی ۲.۳۹ گیگاهرتزی و ۱.۶۹ گیگاهرتزی است. در کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آن، سامسونگ چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربر قرار می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

این موبایل که در تبلیغات بیشتر از هر چیز دیگری به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ویژگی های دوربینش اشاره می شود، در دو سوی دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دارد و حتی در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کنار دوربین سلفی، یک فلاش قرار گرفته که می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تواند در محیط های تاریک تر، کار ثبت سلفی را ساده تر نماید.

محصول مورد بحث از بدنه ای فلزی بهره می برد و حاشیه نمایشگر آن هم اگرچه به اندازه گلکسی اس 8 کم نیست، اما برای قیمت ۲۶۰ دلاری که سامسونگ در نظر گرفته،‌ مطلوب - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به نظر می رسد. این در حالیست که باتری آن هم ۳۳۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - میلی آمپر ساعتی انتخاب شده است.

تا اینجای کار، به نظر می رسد که گلکسی On Max صرفاً - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برای بازار هند توسعه یافته اما این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ آن را در سایر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بازارهای آسیایی به فروش برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone