🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22581.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۲ هم به اسکنر لایدار مجهز می شود؟

اپل با اضافه کردن یک اسکنر لایدار به آیپد پرو ۲۰۲۰، به نوعی دوربین ۳ گانه را به تبلت حرفه‌ای‌تر خود آورد. اکنون طراحی‌های اولیه‌ای از ماژول دوربین آیفون بعدی اپل منتشر شده، که این ...

اپل با اضافه کردن یک اسکنر لایدار به آیپد پرو ۲۰۲۰، به نوعی دوربین ۳ گانه را به تبلت حرفه‌ای‌تر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - خود آورد. اکنون طراحی‌های اولیه‌ای از ماژول دوربین آیفون بعدی اپل منتشر شده، که این اسکنر را در کنار ۳ سنسور معمول دیگر پرچمدار اپل نشان می‌دهد.

طراحی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - آیفون بعدی به تایید دو تن از افشاگران مطرح اپل یعنی مکس واینباخ و یوتیوبر معروف جان پراسر نیز رسیده و به گفته این دو از کد‌های داخل iOS 14 به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - دست آمده است. با نگاهی به این طراحی اولیه، می‌توان دید که اپل خیلی زود دوربین ۳ گانه را فراموش کرده و به سراغ ماژول ۴ گانه رفته است. سنسور‌های دوربین آیفون ۱۱ پرو همگی نیز در آیفون بعدی حضور دارند، ولی تفاوت نسل جدید با پرچمداران فعلی، در اضافه شدن اسکنر لیدار (LiDAR) به این مجموعه است.

جایگیری این سنسور‌ها نیز دستخوش تغییر شده تا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - فضا برای اسکنر لایدار ایجاد شود. از همین رو سنسور اولترا واید از مرکز سمت راست ماژول، به کمی بالاتر در کنار سنسور اصلی نقل مکان کرده است. زیر این سنسور نیز اسکنر لایدار جای می گیرد. به نظر می‌رسد ابعاد این سنسور‌ها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - نیز کمی بزرگ‌تر شده که در راستای افشاگری‌های قبلی مبنی بر استفاده اپل از سنسور شیفت قرار می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان

اگر خاطرتان باشد، گفته می‌شود سنسور اولترا واید اپل از تکنولوژی سنسور شیفت برای از بین بردن لرزش دست استفاده می‌کند که در کنار آن، قابلیت نایت مود اپل را نیز به دست خواهد آورد. در پی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - این جابجایی‌ها، فلاش و میکروفون نیز تغییر مکان داده و اکنون فلاش این گوشی در مرکز ۴ سنسور قرار می‌گیرد. میکروفون نیز کمی پایین‌تز از فلاش و میان دو سنسور تله فوتو و اسکنر لایدار قرار خواهد گرفت.

از دیگر اطلاعاتی که از کد‌های داخل iOS 14 به دست آمده می‌توان به پورت لایتنینگ و ناچ معروف اپل اشاره کرد. در این کد‌ها آمده است که اپل امسال از پورت USB-C استفاده نمی‌کند و همچنان آیفون خود را با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - پورت لایتنینگ به بازار عرضه خواهد کرد. آیفون سال آینده (۲۰۲۱) - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - نیز کلا بدون پورت به بازار عرضه می‌شود. در نتیجه هیچگاه شاهد اضافه شدن این پورت همه‌کاره به آیفون نخواهیم بود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان

ناچ نیز همانند سال‌های گذشته در این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - گوشی وجود دارد و اپل برنامه‌ای برای کوچک کردن یا حذف آن ندارد. احتمالا با عرضه آیفون بدون پورت در سال آینده میلادی، ناچ نیز حذف شود تا بار دیگر با طراحی انقلابی در محصولات اپل طرف شویم. این‌ها تنها تفاوت‌های موجود در آیفون - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - ۲۰۲۰ با آیفون ۱۱ پرو هستند و به جز تغییرات سخت‌افزاری معمول اپل، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - در ظاهر آیفون نباید تغییر جدید دیگری ببینیم.

با این حال - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - با توجه به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - تاخیر در عرضه برخی از محصولات اپل، انتظار می‌رود - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس (در صورت حفظ نام‌گذاری فعلی) زمانی در ماه اکتبر و نوامبر (مهر و آبان) با ابعاد ۶.۱ و ۶.۷ اینچی به بازار عرضه شوند. همچنین گفته می‌شود دو آیفون ۱۲ و ۱۲ پلاس (۵.۴ و ۶.۱ اینچی) نیز جایگزین آیفون ۱۱ محبوب خواهند شد تا اپل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - در بازار میان‌رده‌های خود نیز دو انتخاب - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - در اختیار کاربران قرار داده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone