🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20669.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شبیه ساز Mac OS 8 دهه ۹۰ میلادی را به کامپیوتر مدرن شما می‌آورد

اگر کنجکاو هستید تا نحوه کار کردن با مک‌های اواخر دهه ۹۰ میلادی را بدانید و یا می‌خواهید خاطرات را زنده کنید، حالا فرصت چنین کاری پیش آمده است. یکی از توسعه دهندگان Slack اپ ...

اگر کنجکاو هستید تا نحوه کار کردن با مک‌های اواخر دهه ۹۰ میلادی را بدانید و یا می‌خواهید خاطرات را زنده کنید، حالا فرصت چنین کاری پیش آمده است. یکی از توسعه دهندگان Slack اپ شبیه ساز Mac OS 8 را ساخته - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - است که با دانلود آن می‌توانید این سیستم عامل قدیمی را روی macOS، ویندوز یا لینوکس اجرا کنید.

«Felix Rieseberg» از توسعه دهندگان Slack اپلیکیشن شبیه ساز Mac OS 8 را توسعه داده است. او در صفحه گیت هاب این اپلیکیشن نوشته که آن را به کمک Electron و با استفاده از جاوا اسکریپت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - توسعه داده است. این اپ سیستم عامل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - Mac OS 8.1 را روی یک مکینتاش Quadra 900 سال ۱۹۹۱ با پردازنده موتورولا یعنی سال‌ها قبل از مهاجرت اپل به معماری PowerPC اجرا می‌کند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل

این اپ به خوبی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - سیستم عامل Mac - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - OS 8 را شبیه سازی کرده و شامل بازی‌های مختلف از جمله Oregon Trail, Duke Nukem 3D, - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - Civilization II, Alley 19 Bowling, Damage Incorporated و Dungeons & Dragons و دموهای دیسک Macworld مربوط به سال ۱۹۹۷ می‌شود. علاوه بر این دموها و برنامه‌های دیگری مثل فتوشاپ ۳، پریمیر ۴ و ایلاستریتور ۵.۵ را نیز در آن می‌توانید پیدا کنید.

شبیه ساز مورد بحث اینترنت اکسپلورر و Netscape را هم دارد، ولی نمی‌توان با - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - آن به اینترنت وصل شد. امکان انتقال فایل‌ها به این سیستم عامل قدیمی وجود داشته و کاربر می‌تواند بازی‌ها و اپ‌ها را از Macintosh Repository انتقال دهد. توسعه دهنده می‌گوید - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - Encarta را با موفقیت روی آن نصب کرده است.

البته شبیه ساز - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - مورد بحث کاملاً بی نقص اجرا نشده و برخی از کاربران گیت هاب مشکل کرش کردن دموی بازی Civ II را بلافاصله پس از اجرا گزارش کرده‌اند. واضح است که از این شبیه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - ساز نمی‌توان برای انجام کارهای جدی استفاده کرد و کاربرد اصلی آن بردن کاربر به سال‌ها قبل و یادآوری خاطرات است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone