تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10027.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Flip! the Frog؛ قورباغه‌ای که به ماه رفت

در بین انبوهی از بازی‌های کژوال که هر هفته روانه‌ی بازار می‌شوند، هنوز هم گزینه‌های خوب و سرگرم‌کننده به چشم می‌خورند. بازی Flip! the Frog که ساز و کار کاملا ساده‌ای هم دارد، یکی از ...

در بین انبوهی از بازی‌های کژوال که هر هفته روانه‌ی بازار می‌شوند، هنوز هم گزینه‌های خوب و سرگرم‌کننده به چشم می‌خورند. بازی Flip! the Frog که ساز و کار کاملا ساده‌ای هم دارد، یکی از بازی‌های جدید این سبک است که در ادامه‌ی مطلب به معرفی آن می‌پردازیم.

هرچند که در بازی‌های کژوال معمولا داستان به خصوصی وجود ندارد، اما سازندگان Flip! the Frog یک داستان خلاقانه را برای روایت بازی انتخاب کرده‌اند. کاراکتر اصلی بازی یک قورباغه است که در برکه‌ای آرام زندگی می‌کند اما یک روز با دیدن ماه همه چیز دستخوش تغییر می‌شود.

این قورباغه‌ با دیدن درخشش و زیبایی ماه یک دل نه صد دل عاشق ماه شده و حالا می‌خواهد انقدر بالا بپرد که دستش - تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - به - تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - ماه برسد و شما قرار - تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - است در این راه به او کمک کنید تا بتواند موانع مختلف را پشت سر بگذارد و بالاخره به دیدار ماه برود.

تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان

گیم‌پلی بازی پیچیدگی خاصی ندارد و در طی مراحل مختلف شما را با - تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - انواعی از موانع جدید روبرو می‌کند. شما باید سعی کنید با تعیین جهت درست قورباغه را از سد این موانع بگذرانید، سکه‌هایی که سر راه قرار دارند را جمع کنید و - تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - تا حد ممکن روی برگ‌های - تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - پهن نیلوفر بپرید.

برگ‌های نیلوفر - تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - حکم همان نیترو را برای قورباغه دارند و باعث می‌شوند که بتواند با سرعت بیشتری بپرد و مسافت بیشتری را هم طی کند. بازی بیش از ۲۰۰ مرحله دارد که می‌تواند برای مدت طولانی سرگرمتان کند.

سکه‌هایی که در طی بازی جمع می‌کنید یا به واسطه‌‌ی پرداخت درون‌برنامه‌ای به دست می‌آورید، برای خریدن اسکین‌های مختلف به کار می‌آیند و مزیت دیگری ندارند بنابراین حتی بدون خرید درون برنامه‌ای هم بازی تغییر به خصوصی نخواهد داشت.

نقش کمرنگ پرداخت در بازی با تبلیغات پر - تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - شده، در - تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - نتیجه بهتر است هنگامی که وارد بازی می‌شوید اتصال اینترنت را قطع کنید تا تبلیغات متعدد بین مراحل کلافه‌تان نکنند.

تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان

بازی Flip! the Frog بسیار ساده است و امکانات خاصی ندارد اما برای ترغیب کردن بازیکنان جوایز روزانه‌ای در نظر گرفته که با گذشت زمان ارزشمندتر می‌شوند، بنابراین هر چه تعداد روزهای - تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - بیشتری در بازی حضور پیدا کنید جایزه‌های بهتری نصیبتان می‌شوند.

این بازی آفلاین است و - تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - قرار نیست در آن با کسی رقابت کنید اما برای اینکه انگیزه‌ی بازیکنان حفظ شود، لیستی از دستاوردها در بازی وجود دارد که در حقیقت باعث می‌شود بازیکنان با خودشان رقابت کنند و مدام در تلاش باشند که به یک هدف مشخص برسند و جایزه‌های بیشتری دریافت کنند.

بازی Flip! the Frog با گیم‌پلی و کنترل‌های ساده و موسیقی پس‌زمینه آرامش بخشی که دارد، گزینه‌ی خوبی برای پر کردن اوقات فراغت است و ارزش امتحان کردن را دارد/ بنابراین اگر می‌خواهید یک بازی ساده به لیست بازی‌ها اضافه کنید، نگاهی به Flip! the Frog هم داشته باشید.

تعمیرات یخچال سام در شهر بندر انزلی استان گیلان

Flip! the Frog

سازنده: 101XP LIMITED قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 176/27 مگابایت زبان:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone