تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10026.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

چرا نبرد بعدی دوربین گوشی‌ها بر سر تراشه‌های تصویربرداری اختصاصی خواهد بود؟

دوربین گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌‌اند و حتی می‌توان آن‌ها را یکی از وجه تمایز بزرگ این دستگاه‌ها درنظر گرفت. شرکت‌ها در این سال‌ها از پیکربندی‌های مختلفی برای دوربین‌ها استفاده کرده‌اند و ...

دوربین گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌‌اند و حتی می‌توان آن‌ها را یکی از وجه تمایز بزرگ این دستگاه‌ها درنظر گرفت. شرکت‌ها در این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - سال‌ها از پیکربندی‌های مختلفی برای دوربین‌ها استفاده کرده‌اند و امروز حتی گوشی‌های اقتصادی هم بیش از یک دوربین دارند. اما نبرد برای دستیابی به کیفیت بالاتر و ترغیب کاربران به خرید همچنان ادامه دارد و ظاهرا باید منتظر ورود آن به مرحله جدیدی باشیم: توسعه و استفاده از تراشه‌های تصویربرداری یا ISP اختصاصی.

برندهای چینی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - مانند ویوو - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - و شیائومی می‌خواهند حضور جدی‌‌تری در بازار فناوری پردازشگر سیگنال تصویر یا همان ISP داشته باشند، تراشه‌ای که درون چیپست (SoC) یک گوشی هوشمند قرار می‌گیرد. ویوو همین امروز از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - اولین ISP خود به نام V1 هم رونمایی کرد. در کنار این کمپانی‌ها، گفته می‌شود اوپو - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - هم در چنین مسیری گام برمی‌دارد. گوگل دیگر شرکتی است که می‌خواهد با استفاده از یادگیری ماشینی درون تراشه اختصاصی تنسور سری پیکسل ۶، عملکرد دوربین آن‌ها را بهبود دهد.

با توجه به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - چنین مواردی، احتمالا در سال ۲۰۲۲ اکثر شرکت‌ها به سمت استفاده از تراشه‌های تصویربرداری اختصاصی می‌روند که البته چنین کاری بی‌دلیل هم نیست. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - در ادامه به شما می‌گوییم چرا چنین رویکردی اهمیت دارد. تا پایان همراه دیجیاتو باشید.

افزایش کیفیت عکاسی گوشی

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی

دلیل اصلی اینکه شرکت‌ها به سراغ فناوری ISP سفارشی می‌روند، بهبود عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند است. برای مثال شیائومی وعده داده تراشه Surge C1 باعث بهبود کیفیت تصاویر در شرایط نوری ضعیف می‌شود، عملکرد فوکوس را بهتر می‌کند و همچنین در بهبود تراز سفیدی خودکار و نوردهی خودکار هم نقش دارد. در حالت کلی این تراشه می‌تواند کیفیت تصاویر را بهتر کند که مسلما باب میل کاربران است.

اما کار ISP به همینجا ختم نمی‌شود. در حقیقت ISPهای پیشرفته می‌توانند باعث ثبت تصاویر HDR بهتر شوند و البته سرعت چنین کاری را هم افزایش دهند. با فناوری‌های یادگیری ماشینی هم می‌توان کیفیت تصاویر را بهبود داد، درست همان کاری که گوگل با تراشه تنسور انجام می‌دهد.

در حالی که کیفیت سنسورهای دوربین در حال افزایش است، گوشی‌های هوشمند بخاطر ابعادشان با محدودیت روبه‌رو هستند و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - نمی‌توان از هر سنسوری در آن‌ها استفاده کرد. در حقیقت اگر شرکت‌ها به سراغ سنسور بزرگی بروند، با برآمدگی چشمگیر ماژول دوربین مواجه می‌شویم یا اینکه مجبور می‌شوند ظرفیت باتری را فدای آن کنند. بنابراین باید به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - سراغ چه راه‌حلی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - رفت؟

این محدودیت‌ها باعث شده شرکت‌ها به سراغ فناوری‌ها و تکنیک‌های پردازشی جدید بروند که برای مثال می‌توان به مولتی-ISO، مولتی-اکسپوژر یا HDR تک فریم اشاره کرد. اما دستیابی به چنین فناوری‌هایی نیازمند سیلیکون سریعتر و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - قدرتمندتر است که همین موضوع نقش ISP در گوشی‌های مدرن را پررنگ می‌کند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی

گوگل یکی از اولین شرکت‌هایی بود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - که به اهمیت چنین فناوری‌هایی در توانایی‌هایی تصویربرداری گوشی‌های هوشمند پی برد. اگرچه Pixel Visual Core و Pixel Naural Core یک ISP به حساب نمی‌آیند، اما توانایی دوربین گوشی‌های پیکسل را افزایش داده‌اند. پس از این تلاش‌ها، حالا گوگل روی بهینه‌سازی تراشه تنسور کار می‌کند تا عملکرد دوربین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - پیکسل ۶ و ۶ پرو را بهبود دهد.

کوالکام یکی از شرکت‌های مطرح سازنده تراشه گوشی‌های هوشمند است که البته در زمینه ISP - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - هم سابقه طولانی دارد و سعی می‌کند در هر تراشه پرچمدارش، از ISP جدیدی هم استفاده کند. ISPهای این کمپانی نسل به نسل عملکرد بهتری از خودشان نشان می‌دهند و توانایی‌های دوربین‌ها را افزایش می‌دهند، اما شاید تراشه‌های اختصاصی عملکرد بهتری داشته باشند.

از آنجایی که محدودیت‌های فیزیکی مانع از تغییر چندان در ابعاد سنسور دوربین‌ها می‌شوند، پردازش تصویر و همچنین توانایی‌های نرم افزاری اهمیت پیدا می‌کنند و می‌توانند موجب نوآوری‌های چشمگیری در آینده شوند. بنابراین در آینده در کنار لنزها و سنسورها، تراشه‌های اختصاصی تصویربرداری هم نقش مهمی در زمینه کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند بازی می‌کنند و همین موضوع یکی از دلایل تمرکز روی توسعه آن‌ها به حساب می‌آید.

تلاش شرکت‌های چینی برای مستقل شدن

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی

یکی دیگر از دلایل تمرکز روی تراشه‌های تصویربرداری اختصاصی، تلاش چین برای استقلال بیشتر در زمینه نیمه‌رسانا است. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - چین می‌خواهد وابستگی‌اش به فناوری‌های غربی را کاهش دهد چرا که اگر در چنین مسیری گام برندارد، ایالات متحده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌تواند در آینده با تحریم‌های شدیدتر، این بخش را فلج کند، درست - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - مانند کاری که با هواوی انجام داد و مانع از دسترسی این غول فناوری چینی به تراشه‌های روز دنیا شد.

پردازشگر سیگنال تصویر یکی از معدود قطعاتی است که می‌توان از SoC جدا یا به آن اضافه کرد. چیپ‌های یادگیری ماشینی هم یکی دیگر از احتمالاتی است که کمپانی‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - چینی برای طراحی چیپ‌ها به سراغش می‌روند.

با وجود چنین وضعیتی برای ISP، مودم‌های 5G، پردازشگر اصلی و قطعات گرافیکی وابستگی شدیدی به پتنت‌های غربی دارند و توسعه آن‌ها دشوارتر خواهد بود. هواوی یکی از شرکت‌های چینی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - مطرح در زمینه طراحی تراشه است، با این وجود به علت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - وابستگی به پتنت‌های پردازشگر مرکزی و گرافیکی غربی، پس از تحریم‌های آمریکا با مشکلات زیادی روبه‌رو شد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی

توسعه ISP شامل فرآیندهای مختلفی می‌شود و به همین علت شرکت‌ها با طراحی آن‌، می‌توانند به سمت توسعه کلی یک تراشه جدید بروند. علاوه بر این، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - شرکت‌های مطرح در دنیای فناوری برای اینکه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - بتوانند در دور رقابت باقی بمانند، باید در زمینه طراحی تراشه‌ها مهارت داشته باشند. برای مثال شرکت‌های اپل، هواوی، کوالکام و سامسونگ به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - چنین جایگاهی رسیده‌اند و حالا نوبت برندهای چینی است که به چنین توانایی‌هایی دست پیدا کنند.

شاید در نگاه اول تصور کنید طراحی و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - توسعه ISP یک قدم بسیار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - کوچک است، اما می‌تواند در آینده به استقلال شرکت‌ها کمک کند و حتی درآمدشان را هم افزایش دهد. ISP تنها محدود به دوربین گوشی‌های هوشمند نمی‌شود و می‌توان از آن برای دستگاه‌های امنیتی، فناوری تشخیص چهره و حتی خودروها استفاده کرد. در حقیقت هر دستگاهی که دوربین داشته باشد، نیازمند ISP است و این بازار می‌تواند گسترش هم پیدا کند.

نبرد بر سر ISP اختصاصی

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی

توانایی‌های تصویربرداری و همچنین عکاسی محاسباتی سال‌هاست که در بازار گوشی‌های هوشمند ترند شده‌اند و شرکت‌ها با استفاده از آن‌ها می‌خواهند به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - مرزهای جدیدی از کیفیت عکاسی با این محصولات دست پیدا کنند. اما پردازشگر سیگنال تصویر یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - قطعه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - داخلی است که می‌تواند این پازل را تکمیل کند و برای کارهایی مانند فوکوس خودکار، اکسپوژر برای تصاویر HDR و الگوریتم‌های مرتبط - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - با هوش مصنوعی استفاده شود.

حالا هم شرکت‌ها روی طراحی ISP اختصاصی تمرکز کرده‌اند که نه تنها می‌تواند کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند را افزایش دهد و بازارهای جدیدی را پیش روی سازندگان قرار دهند، بلکه می‌توانند به استقلال هرچه بیشتر آن‌ها در آینده منجر شود.

مستقل شدن بیشتر از همه برای شرکت‌های چینی اهمیت دارد. این کمپانی‌ها در سال‌های اخیر بطور چشمگیری سهم‌شان را در بازار گوشی‌های هوشمند افزایش داده‌اند و حالا باید به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - سمت طراحی تراشه بروند تا نه تنها بتوانند به چنین دانشی دست پیدا کنند، بلکه در صورتی که با تحریم‌های آمریکا مواجه شدند، مشکل بزرگی را تجربه نکنند.

اگرچه شاید مصرف‌‌کنندگان کم‌کم با مزایای استفاده از ISPهای اختصاصی آشنا شوند، اما انتظار می‌رود این قطعات در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر دلیجان استان مرکزی - سال آینده میلادی نقش مهمی در گوشی‌های هوشمند برعهده بگیرند و با گذر زمان، نقش‌ آن‌ها مهم‌تر هم شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone