تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10074.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل در پی نگرانی از دسترسی طالبان، حساب‌های ایمیل دولتی افغانستان را قفل کرد

بر اساس اعلام یک منبع آگاه، گوگل ظاهرا به‌صورت موقت شمار نامشخصی از حساب‌های ایمیل متعلق به دولت افغانستان را قفل کرده است. این شرکت نگران است که طالبان از این ایمیل‌ها برای ردیابی کسانی ...

بر اساس اعلام یک منبع آگاه، گوگل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نهاوند استان همدان - ظاهرا به‌صورت موقت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نهاوند استان همدان - شمار نامشخصی از حساب‌های ایمیل متعلق به دولت افغانستان را قفل کرده است. این شرکت نگران است که طالبان از این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نهاوند استان همدان - ایمیل‌ها برای ردیابی کسانی استفاده کند که علیه آن‌ها فعالیت می‌کردند.

با وجود اینکه طالبان به تمام شهروندان افغانستان قول داده به دنبال انتقام و تلافی‌جویی نباشد، ولی برخی گزارش‌ها از نقض این تعهدات خبر می‌دهند. یک منبع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته نگرانی‌هایی درباره تلاش طالبان برای تلافی‌جویی از کسانی وجود دارد که پیش‌تر با دولت آمریکا همکاری کرده بودند.

گوگل هنوز مسدودسازی حساب‌ها را به صراحت تایید نکرده، اما می‌گوید به‌صورت موقت اقداماتی انجام می‌دهد تا همزمان با زیرنظر گرفتن شرایط، ایمنی اکانت‌های مربوطه را تامین کند. منبعی که اطلاعات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نهاوند استان همدان - گزارش امروز را در اختیار رویترز قرار داده یکی از کارمندان سابق دولت افغانستان است. او می‌گوید طالبان ماه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نهاوند استان همدان - گذشته به وی گفته بود که اطلاعات موجود را روی سرورها نگه دارد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نهاوند استان همدان

این کارمند سابق دولت افغانستان مدعی است که طالبان با این کار می‌تواند به داده‌ها و ارتباطات رسمی وزارت‌خانه قبلی دسترسی پیدا کند. با این حال، او از انجام این کار سر باز زده و حالا از ترس در مخفی‌گاه پنهان شده است. چندی پیش در گزارشی اعلام شده بود که طالبان رمزنگاری بیومتری متعلق به ارتش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نهاوند استان همدان - آمریکا را به دست آورده و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نهاوند استان همدان - حالا می‌تواند هویت افغان‌هایی را پیدا کند که با ایالات متحده همکاری داشتند.

طالبان هزاران فایل محرمانه و فهرست پرداختی‌های کارمندان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نهاوند استان همدان - دولت را به دست آورده. این اطلاعات می‌تواند شامل اسامی افرادی باشد که در مقابل طالبان ایستاده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نهاوند استان همدان - بودند و می‌خواستند مانع از سقوط دولت قبلی شوند.

اطلاعات موجود نشان می‌دهد که چندین سازمان دولتی افغانستان از جمله وزارت امور خارجه و دفتر ریاست جمهوری از سرویس‌های ایمیل مایکروسافت استفاده کرده بودند. ولی نمی‌دانیم که مایکروسافت به چه روشی می‌خواهد نگذارد این اطلاعات به دست طالبان بیفتد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone