🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30739.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

باگی جدید در پیکسل ۳ ایکس ال بریدگی نمایشگر دوم را پدیدار می‌کند

به نظر می‌رسد ایرادات تلفن‌های هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال تمامی ندارد: از محدودیت‌های موجود در شارژ بی‌سیم و اختلالات صوتی متنوع گرفته تا مشکلاتی در مدیریت حافظه. اما موضوعات یاد شده ...

به نظر می‌رسد ایرادات تلفن‌های هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال تمامی ندارد: از محدودیت‌های موجود در شارژ بی‌سیم و اختلالات صوتی متنوع گرفته تا مشکلاتی در مدیریت حافظه.

اما موضوعات یاد شده تنها مشکلاتی نبوده‌اند که در رابطه با این تلفن‌های هوشمند گزارش شده. به نظر می‌رسد یک نارسایی نرم افزاری در پیکسل ۳ ایکس ال باعث می‌شود که یک بریدگی نمایشگر دیگر به صفحه اضافه شود!

البته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان - این مشکل مثل بسیاری از اختلالات یاد شده فراگیر نیست و آنچنان جدی به نظر نمی‌رسد. طبق گزارشات به نظر می‌رسد برای حل این مشکل کافیست سیستم عامل را ریستارت کنند یا اقدام به اعمال تغییرات جزئی در منوی developer settings نمایند.

این مشکل را Android Police در پست‌های توییتری متعددی پیدا کرد و متوجه شد که تعدادی از کاربران گوگل پیکسل ۳ ایکس ال، با مشکل پدیدار شدن بریدگی نمایشگر دوم مواجه هستند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان

این اختلال بیشتر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان - شبیه به یک شوخی بود، اما گوگل با تایید آن اعلام کرد که این مشکل به زودی با بروزرسانی‌های جدید حل خواهد شد.

تا عرضه‌ی بروزرسانی جدید، کسانی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان - که با این مشکل رو به رو هستند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان - کافیست سیستم عامل خود را ریستارت کنند یا اینکه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان - به سادگی نوع چرخش تلفن همراه خود را تغییر دهند تا از شر اپیدمی جدید تلفن‌های همراه -البته یکی از بریدگی‌ها- رها شوند.

به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات عدیده‌ی پیش آمده در رابطه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان - با پیکسل ۳ ایکس ال نتوان این تلفن هوشمند را مثل گذشته از قدرتمندان این نسل به شمار آورد. اندازه‌ی بسیار بزرگ بریدگی نمایشگر و همچنین قیمت ۱۰۰۰ دلاری این تلفن همراه به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ احیانا منطقه شهرک فرهنگیان خرمدره تعمیر دارید
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر خرمدره خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone