تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32795.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر جدید گوشی پیکسل اکس ال گوگل خبر از بریدگی نمایشگر می دهند

چند روز پیش بود که گوشی پیکسل 3 اکس ال در دستان فردی در کانادا رویت شد. اما به دلیل زاویه خاص گوشی در تصویر برخی از جزئیات آن چندان مشخص نبود. به تازگی تصاویری ...

چند روز پیش بود که گوشی پیکسل 3 اکس ال در دستان فردی در کانادا رویت شد. اما به دلیل زاویه خاص گوشی در تصویر برخی از جزئیات آن چندان مشخص نبود. به تازگی تصاویری منتشر شده که جزئیات بیشتری از این گوشی را نشان می دهد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان

این تصویر هم توسط همان فرد قبلی منتشر شده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - و این فرد تأیید می کند که گوشی، پیکسل 3 اکس ال است. از آنجایی که دو - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - طرف بردیگی نمایشگر کمی سبز رنگ به نظر می - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - رسد می توان گفت کاربر گوشی در حال استفاده از واتس اپ است.

اما نمی توان به طور دقیق متوجه شد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - که حاشیه پایینی دستگاه تا چه اندازه بزرگ است و به نظر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - می رسد بخشی از نوار ناوبری سیاه رنگ در پایین نمایشگر قرار گرفته - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - است. البته شاید نوار ناوبری جدید و باریک اندروید در این دستگاه فعال شده باشد. بر اساس برخی گزارش ها احتمالاً این نوار در پیکسل 3 به طور پیش فرض فعال است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان

تصویر دوم خبر از قاب پشتی مزین شده به دو رنگ می دهد. این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - بخش از جنس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - شیشه است و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ظاهری شفاف دارد. احتمالاً در بخشی از گوشی که با دست کاربر پوشیده شده دوربین تکی با فلش دوگانه به تعبیه شده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - است.

احتمال می رود در پاییز گوگل از گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال رونمایی کند. علاوه بر این شاید شاهد رونمایی از ساعت هوشمند پیکسل، نسخه به روز شده ای از کروم کست، نمایشگر هوشمند و برخی محصولات دیگر باشیم.

 

تماشا کنید: روس ها ویدیوی زنده گوگل پیکسل ۳ اکس ال را منتشر کردند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone