تعمیرات یخچال هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32789.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اپل واچ 4 در شش مدل مختلف عرضه خواهد شد؟

به تازگی گزارش شده که چند مدل اپل واچ 4 در دیتابیس اوراسیا ثبت شده است. بر اساس این دیتابیس، به نظر می رسد که شرکت کوپرتینویی قصد دارد اپل واچ سری 4 را در ...

به تازگی گزارش شده که چند مدل اپل واچ 4 در دیتابیس اوراسیا ثبت شده است.

بر اساس این دیتابیس، به نظر می رسد که شرکت کوپرتینویی قصد دارد اپل واچ سری 4 را در ۶ مدل مختلف عرضه کند. این ساعت‌ها قرار است از نسخه‌ی به روز رسانی شده‌ی سیستم عامل اختصاصی اپل یعنی watchOS 5 بهره ببرند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران

بنابر مدارک بدست آمده از این شش گجت، این پوشیدنی‌ها با نام‌های رمزی A1977, A1978, A1975, A1976, A2007 و A2008 خوانده می‌شوند. علاوه بر شماره‌های یاد شده جزئیات دیگری از این ساعت‌ها منتشر نشده است. این گجت‌ها در قسمت توضیحات دیتابیس اوراسیا «دیوایس‌های الکترونیکی پوشیدنی شخصی» نامیده شده‌اند که نشان می‌دهد به احتمال قوی ساعت‌های هوشمند سری اپل واچ 4 باشند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران

طی سال‌های گذشته، دیتابیس اوراسیا اطلاعات زیادی از گجت‌های اپل پیش از معرفی رسمیشان لو داده است - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - و به همین - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - دلیل احتمالاً این بار هم اطلاعات بدست آمده درست خواهد بود.

اگرچه به نظر می‌رسد که اپل همانند سری‌های قبلی ساعت‌های هوشمندش، اپل واچ 4 را - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - در دو اندازه‌ی مختلف عرضه کند. حال با در نظر گرفتن این مسئله و ثبت شدن ۶ مدل مختلف، احتمالاً سه مدل گوناگون از هر سایز اپل واچ عرضه خواهد شد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران

به نظر می‌رسد این سری نیز در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - اندازه‌ی ۳۸ و ۴۲ میلیمتری عرضه خواهد شد اما سازندگان قصد دارند حاشیه‌های نازکتری برایش در نظر بگیرند تا بتوانند اندازه‌ی نمایشگر نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل را بزرگتر کنند.

پیشتر اعلام شده بود که ساعت‌های هوشمند بعدی اپل از طراحی جدید و متفاوت‌تری نسبت به اپل واچ های قدیمی بهره خواهند برد. علاوه بر این گفته شده که شرکت کوپرتینویی قصد دارد در اپل واچ‌ بعدی خود، کلید‌های لمسی تعبیه کند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران

به نظر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - می‌رسد که قابلیت‌های جدید‌ نظیر رقابت، واکی-تاکی، حالت‌های تمرینی بیشتر و همچنین ارتقای کارآیی سیری موجب شود که اپل واچ بعدی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - به مناسب‌ترین گزینه برای طرفداران ساعت‌های هوشمند تبدیل گردد.

 

تماشا کنید: جعبه گشایی نسل سوم اپل واچ

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone