تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32788.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هم موسس مایکروسافت در حال توسعه راکت و فضاپیمای چندبار مصرف است

شرکت سازنده بزرگترین هواپیمای جهان از توسعه دو راکت و فضاپیمای اختصاصی و چند بار مصرف برای انتقال بار و مسافر به مدار زمین خبر داده است. استراتولانچ یک کمپانی خصوصی فضایی است که توسط ...

شرکت سازنده بزرگترین هواپیمای جهان از توسعه دو راکت و فضاپیمای اختصاصی و چند بار مصرف - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مازندران استان مازندران - برای انتقال بار و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مازندران استان مازندران - مسافر به مدار زمین خبر داده است.

استراتولانچ یک کمپانی خصوصی فضایی است که توسط یکی از بنیانگذاران مایکروسافت به نام «پل آلن» تاسیس شده است. هدف اصلی این کمپانی ساخت هواپیمایی بود که به عنوان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مازندران استان مازندران - سکویی برای پرتاب موشک ها به مدار زمین عمل کند.

این هواپیمای  شش موتوره برخوردار از ۲۸ چرخ راکت ها را به ارتفاع مشخصی برده و قبل از روشن شدن موتور راکت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مازندران استان مازندران - آنها را رها می کند تا با تکیه بر نیرو محرکه خود ادامه مسیر را طی کنند. Orbital ATK سال گذشته قراردادی با استراتولانچ به امضا رساند و انتظار می رود نخستین شرکتی باشد که موشک خود را با هواپیمای استراتولانچ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مازندران استان مازندران - به فضا می فرستد.تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مازندران استان مازندران

این کمپانی که ابتدا قرار بود تنها نقش سکوی پرتاب در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مازندران استان مازندران - آسمان را ایفا کند طی بیانیه ای اعلام کرده که در پی توسعه دو راکت و حتی فضاپیمای چند بار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مازندران استان مازندران - مصرف به منظور حمل و نقل بار و مسافر به مدار زمین است.

نخستین سری از راکت های این شرکت «ماشین پرتاب متوسط» بوده و از سال ۲۰۲۲ آغاز به کار می کند. این موشک که فعلا مراحل اولیه توسعه را طی می کند، قابلیت حمل ۳.۴ تن بار به مدار را دارد. راکت بعدی هم که در دست توسعه است نسخه سنگین تری از مدل قبلی بوده و محوله های ۶ تنی را حمل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مازندران استان مازندران - می کند.

یکی دیگر از برنامه های استراتولانچ با کد رمز Black Ice تولید فضاپیمای چند بار مصرف است که نه تنها محموله ها را به فضا منتقل می کند بلکه قابلیت های پیشرفته درون مداری دیگری هم دارد که منظور از آن انجام مانور در فضا است. مدل دیگری از این همین فضاپیما به صورت ویژه برای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مازندران استان مازندران - حمل مسافر به خارج از زمین طراحی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مازندران استان مازندران - خواهد شد.

هواپیمای این کمپانی قرار است نخستین پرواز خود را تا آخر تابستان انجام دهد.

 

تماشاکنید: حرکت آزمایشی استراتولانچ، بزرگترین هواپیمای جهان روی باند فرودگاه

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone