تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32790.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مک مینی برای کاربران حرفه ای اپل و مک بوکی ارزان قیمت در راه هستند

بنا بر گزارش بلومبرگ رونمایی از مک بوک جدید اپل که به طور کلی از طراحی جدید بهره می برد و قرار است جایگزین مک بوک ایر شود نزدیک است. همچنین اپل قصد دارد نسخه ...

بنا بر گزارش بلومبرگ رونمایی از مک بوک جدید اپل که به طور کلی از طراحی جدید بهره می برد و قرار است جایگزین مک بوک ایر شود نزدیک است. همچنین اپل قصد دارد نسخه حرفه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - ای از مک مینی را معرفی کند.

بر این اساس مدل ارزان مک بوک آتی ظاهری مشابه با مک بوک ایر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - فعلی دارد و قرار است حاشیه نمایشگر رتینای باریک تری داشته باشد. ابن نمایشگر همچنان 13 اینچی خواهد بود ولی مشابه با سایر نمونه های رتینا که در دیگر محصولات اپل به کار رفته رزولوشن بالاتری را ارائه خواهد داد.

مک بوک ایر فعلی قیمت پایه 1000 دلاری دارد و در حال حاضر تنها مک بوک موجود اپل به حساب می آید که نمایشگری با رزولوشن بالا ندارد. آخرین به روز رسانی این لپتاپ شامل تغییر پردازنده به مدلی سریعتر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - بود که در سال قبل ارائه شد. به عبارتی باید گفت سال ها است که این محصول اپل به روز رسانی عمده ای را شاهد نبوده است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان

مک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - بوک 12 اینچی در سال 2015 به عنوان جایگزینی برای مک بوک ایر معرفی شد ولی قیمت پایه 1300 دلاری، آن را برای بسیاری از خریداران - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - غیر قابل دسترس کرد. به نظر می رسد مک بوک ایر ارزان قیمت بعدی نیز همین گروه از کاربران را هدف گرفته؛ کاربرانی که به دنبال یک کامپیوتر اپل ارزان قیمت هستند.

اپل در هفته های آتی قصد دارد علاوه بر مک بوک های جدید از آیفون های سال 2018 خود در کنار اپل واچ بعدی با نمایشگری بزرگ تر نیز رونمایی کند. همچنین بر اساس گزارش ها انتظار می رود مدتی پس از آن آیپد پروی جدید نیز معرفی شود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان

علاوه بر این اعلام شده که اپل قصد ارائه یک به روز رسانی برای کامپیوتر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - مک مینی پس از 4 سال را دارد. مک مینی در واقع یک کیس کامپیوتر کوچک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - است که مانیتور، ماوس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - و کیبورد به همراه ارائه نمی شود. این کامپیوتر به دلیل قیمت 500 دلاری خود نسبتاً ارزان به حساب - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - می آید و از سوی کاربرانی از جمله توسعه دهندگان اپلیکیشن ها مورد توجه قرار گرفته است.

برای به روز رسانی مک مینی گزارش شده که اپل در ابتدا روی کاربران حرفه ای تمرکز کرده و احتمالاً گزینه های جدیدی برای پردازنده ها و حافظه های ذخیره سازی در نظر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - گرفته خواهد شد و البته احتمالاً قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

 

تماشا کنید: افشاگر معروف اپل و انتشار ویدئویی از ماکت آیفون های ۲۰۱۸

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone