تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32927.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت ۹ احتمالا از لوله های فیبر کربن برای کاهش حرارت بهره می برد

سامسونگ ممکن است در گلکسی نوت ۹ برای کاهش حرارت قطعات به جای لوله های حرارتی مسی از لوله های فیبر کربن استفاده کند. لوله گرمایی یا حرارتی وسیله‌ای برای انتقال حرارت است که بر ...

سامسونگ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - ممکن است در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - گلکسی نوت ۹ برای کاهش حرارت قطعات به جای لوله های حرارتی مسی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - از لوله های فیبر کربن استفاده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - کند.

لوله - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - گرمایی یا حرارتی وسیله‌ای برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - انتقال حرارت است که بر مبنای اصول هدایت حرارتی و تغییرات فازی طراحی شده و انتقال حرارت بین دو منطقه با دمای مختلف را با بهره‌ وری بالا ممکن می‌ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - سازد. اگرچه فیبر کربن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - راه حل بهتری برای کاهش حرارت چیپست و دیگر قطعات حیاتی موبایل است اما سامسونگ قبلا ثابت کرده که صرف کارایی بالا نمی تواند این شرکت را به پرداخت هزینه های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - گزاف متقاعد کند.

از سوی دیگر این کمپانی تلاش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - کرده قیمت پرچمدار جدید سری نوت را در حد مدل های قبلی حفظ کرده و از افزایش یکباره آنها خودداری کند. برای مثال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - در حالی که بسیاری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - انتظار داشتند حافظه داخلی نسخه پایه گلکسی نوت ۹ از ۶۴ به ۱۲۸ گیگابایت ارتقا پیدا کند، کره ای ها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - برای جلوگیری از افزایش قیمت این راهکار را در پیش نگرفتند، آن هم در حالی که چیپ های حافظه NAND را خود این کمپانی تولید می کند.

منبع این خبر تایید کرده که کره ای ها حتی در صورت عدم تعبیه لوله های فیبر کربن راهکارهای دیگری را برای کاهش حرارت سیستم در پیش خواهد گرفت. در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - صورت مجهز شدن گلکسی نوت ۹ به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - سیستم خنک کننده قوی تر نسبت به گلکسی اس ۹ حتی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - اگر سخت افزارهای آنها در یک سطح قرار داشته باشند، پرچمدار سری نوت توانایی بیشتری را برای ارائه بهترین کارایی در مدت بیشتری خواهد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - داشت.تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلانگلکسی نوت ۹ که احتمالا به نمایشگر ۶.۳ اینچی، چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰، تا سقف ۸ گیگابایت حافظه رم و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشیم مجهز است، روز پنجشنبه هفته جاری و طی مراسم Unpacked معرفی خواهد شد و دیجیاتو هم مثل همیشه این رویداد را به صورت زنده پوشش می دهد.

این موبایل در موطن سامسونگ همراه با هدایی از قبیل قاب محافظ، شارژر اتومبیل، گریپ هوشمند، پاور بانک و پادهای وایرلس عرضه می شود که احتمال ارائه آنها در ایران و برای مشتریانی که بیش از ده میلیون تومان صرف خرید گلکسی نوت ۹ می کنند، چندان زیاد نیست.

 

تماشا کنید: تیزر رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۹

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هنگامه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام سایت ***** یخچال جنرال الکتریک PSB48YSRSS شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone