تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43507.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ابزار Backup and Sync گوگل هم اکنون برای مک و ویندوز در دسترس است

اپلیکیشن دسکتاپ Backup and Sync گوگل پس از یک تأخیر نسبتاً طولانی هم اکنون برای مک و ویندوز قابل دانلود است. کاربران از حالا به بعد می توانند از هر چیزی از جمله تصاویر و ویدیو های ...

اپلیکیشن دسکتاپ Backup and Sync گوگل پس از یک تأخیر نسبتاً طولانی هم اکنون برای مک و ویندوز قابل دانلود است. کاربران از حالا به بعد می توانند از هر چیزی از جمله تصاویر و ویدیو های دوربین، کارت های SD و دستگاه های USB نسخه پشتیبانی تهیه نموده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و به جای ثابت ماندن در یک مکان آن ها را همگام سازی کنند.

تا زمانی که اطلاعات تان در Google Drive و Google Photos قرار دارد، باید گفت که این روش یک راه مطمئن برای حفاظت از فایل ها و تصاویر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به وسیله تهیه نسخه پشتیبان از آن ها به شمار می رود و در درجه اول برای کاربران مصرف کننده در نظر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گرفته شده است.

به کاربران G Suite نیز توصیه می شود تا زمانی که محصول شرکت محور این کمپانی به نام Drive File Stream به بازار عرضه شود به استفاده خود از سرویس Google Drive ادامه دهند. با این حال کاربران - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دیگر هم می توانند برای دسترسی به این سرویس ثبت نام کنند.

گوگل در وبلاگ خود نوشته است که:

تنها پوشه هایی که می خواهید از آن ها نسخه پشتیبان تهیه شود را انتخاب کنید؛ ما از باقی موارد موجود محافظت خواهیم کرد.

Backup and - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - Sync هم اکنون از طریق Google Drive و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - Google Photos برای دانلود در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دسترس است. در همین رابطه باید منتظر باشیم و ببینیم که بازخورد کاربران نسبت به این تغییرات تا چه حد مثبت خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone